مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در اولین نشست  شوراهای  استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی روز 5شنبه23دیماه  با حضور 362 نفر از اعضای شوراهای استانی و اعضای هیئت موسس این  جبهه در مجتمع فرهنگی آدینه برگزار شد، اظهار کرد: برهیچ کس پوشیده نیست در وضعی قرار داریم که آنچه انتظار داریم نمی بینیم و آنچه انتظار نداریم می بینیم لذا شرایط به هیچ عنوان مطلوب نیست.

وی ادامه داد: امروز در هر خانه‌ای وقتی سوال ازمشکلات می کنیم مسئله بیکاری مطرح می شود و در کنار آن رکود بی سابقه و تبعیض در جامعه باعث شد تا ما در کنار هم قرار گیریم و برای تغییر در وضع موجود به وظیفه خود عمل کنیم.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود:این جبهه، جبهه گفتمان عدالت خواهی، تبعیض ستیزی و مردمسالاری است و بایدهمه همت خود را برای تغییر وضع موجود به کار بندیم.

در ادامه نشست برخی اعضای شوراهای استانی به طرح دیدگاه‌های خود پرداخته و با اعضای هیئت موسس به گفت‌وگو پرداختند.

نیمه اول بهمن؛ برگزاری مجمع ملی جبهه مردمی انقلاب

در این نشست که برای بحث و تبادل نظر درباره ساختار و سازمان جبهه و برنامه‌های آن تشکیل شده بود رئیس و اعضاء ستاد مرکزی به طور مشروح مطالبی بیان کردند و اعضاء نشست که شوراهای استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب بودند به طرح نقطه نظرات خود پرداختند ازجمله مسائلی که در این نشست مورد بحث قرار گرفت تشکیل مجامع شهرستانی و سپس مجمع ملی  بود که قرار است در نیمه اول بهمن ماه برگزار شود.

همچنین درباره نحوه سازمان دهی و تشکیل مجامع اقشار و صنوف مختلفی که برای پیوستن به جبهه اعلام آمادگی کرده اند بحث وتبادل نظر صورت گرفت و مقررشد مجامع 22 قشر،صنف وتشکل سیاسی فرهنگی اجتماعی واقتصادی تشکیل و نمایندگان خود را برای حضور درمجمع عمومی معرفی کنند.