محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌و‌گویی جدال رسانه‌ای قوای قضائیه و مجریه را نادرست خواند و اظهار کرد: هر از چندی روسای قوا با یکدیگر جلسه دارند و شایسته است مسائل خود را در درون نشست های مشترک حل کنند و به سطح رسانه‌ها نکشانند.

وی افزود: از سال 92 تا 95 پرونده بابک زنجانی طول کشیده است و اگر دولت بخوبی همکاری می‌کرد و از طریق وزارت امور خارجه رد پول‌های بابک زنجانی را در مالزی، چین و چند کشور دیگر در هماهنگی با دستگاه قضایی می‌گرفت، این مشکلات پیش نمی‌آمد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مکانیزم مبارزه با فساد گفت: مبارزه با فساد یک پروژه اعمالی است نه اعلامی؛ بنابراین قوای کشور دست به دست هم دهند و مفسدین را سرجای خود بنشانند.

انبارلویی اظهار کرد: در چین سالی 80 هزار نفر را به جرم فساد اقتصادی اعدام می‌کنند و آب از آب تکان نمی‌خورد. این اعدامی‌ها از افراد عادی تا سران حزب کمونیست و بعضا اعضای کابینه دولت هستند.

وی با بیان اینکه مبارزه با مفسدین در چین بی رحمانه انجام می‌شود، گفت: این اعدام‌ها نه به رشد اقتصادی چین آسیب می‌زند و نه تولید را متوقف می‌کند. در ایران هم باید همین پروسه طی شود.

این فعال اصولگرا با تجلیل از قاطعیت و شجاعت قضات دادگستری در برخورد با فساد، خاطرنشان کرد: قوه قضائیه کارنامه شفافی در مبارزه با فساد دارد، محاکمه مهدی هاشمی، محاکمه مفسدین سه هزار میلیاردی کارنامه روشن دستگاه قضایی در این مورد است.

انبارلویی با تاکید بر اینکه نباید کسانی که در مبارزه با فساد آسیب دیدند به قوه قضائیه فشار بیاورند، افزود: دولت باید از دستگاه قضایی حمایت کند و این حمایت نیز توام با همکاری باشد تا بیت المال از تعرض مفسدین مصون بماند.