فریده اولادقباد نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه 14 دی ماه 95) فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: نشست امروز صبح فراکسیون با حضور علی ربیعی وزیر تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی و معاونان وی و همچنین اعضا برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه اعضای فراکسیون پیشنهادات و درخواست‌های خود از وزیر کار را مطرح کردند. همچنین بنده پیشنهاد دادم فراکسیون یک جلسه مختص شفاف‌سازی شرکت‌های سهامی شستا برگزار کند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: بنده در این جلسه همچنین به آسیب‌های اجتماعی در سطح ملی و منطقه‌ای و موجود در تهران اشاره کردم و از وزیر کار درخواست کردم به این آسیب‌ها رسیدگی کند.

اولادقباد بر همین اساس اضافه کرد:‌ در ادامه نیز از معاونان ربیعی درخواست کردیم در راستای پیشگیری و پیگیری آسیب‌های اجتماعی تهران به ما گزارشی ارائه کنند. همچنین درباره بسته‌های حمایتی از زنان سرپرست‌ خانوار،‌بد سرپرست و آسیب دیده بحث و تبادل نظر شد که در ساماندهی مشاغل خانگی زنان اهتمام جدی تری صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: همچنین دیگر اعضا به مسائل و مشکلات موجود در حوزه انتخابیه خود اشاره کردند به عنوان مثال پروانه مافی بر پیگیری جدی ایجاد قانون دائمی اشتغال زنان تاکید کرد و احمد صفری نیز به مشکلات موجود در استان کرمانشاه اشاره و بر ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری در این استان تاکید کرد.