بهرام پارسایی با اشاره به جلسه فراکسیون مجلس و بررسی موضوع آرش صادقی در این جلسه اظهار کرد: ما طبق وظیفه نمایندگی نسبت به همه مسائل در کشور مسئول هستیم و در مورد آرش صادقی نیز سعی ما بر این است که بدون هوچی‌گری و سیاسی کاری موضوع حل شود؛ زیرا مطالبه ما برقراری آرامش در جامعه است و تدبیر حکم می کنم که موضوع با تعامل و رایزنی حل شود نه سیاسی کاری و شلوغ بازی.

وی با بیان اینکه حل موضوع آرش صادقی جزو مصالح نظام است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر دو عضو حقوقدان فراکسیون امید پیگیر پرونده آرش صادقی از دستگاه قضائی هستند و خوشبختانه دادگاه انقلاب نیز تعامل خوبی با آنها داشته و ما امیدواریم موضوع به نحو شایسته حل شود، تا بتوانیم هم جوابگوی افکار عمومی باشیم و هم جلوی سودجویان ، فرصت طلبان و معاندین که می خواهند از این حربه برای تضعیف نظام و اتهامات حقوق بشری استفاده کنند گرفته شود.

سخنگوی فراکسیون امید همچنین از بررسی بودجه 96 در این فراکسیون خبر داد و گفت که هماهنگی های صورت گرفته در کمیسیون تلفیق بودجه و همچنین بحث بودجه های ملی و منطقه ای از جمله موارد مورد توجه فراکسیون امید است.

پارسایی در پایان، یادآور شد: در جلسه فراکسیون همچنین در مورد نحوه حضور نمایندگان عضو فراکسیون در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان در سطح استان ها بحث و  بررسی هایی صورت گرفت.