رسول منتجب‌نیا قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی در دیدار با مرتضی حاجی رییس کمیته تعامل و رایزنی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان انتقادات حزب اعتماد ملی نسبت به شورای سیاست‌گذاری را بیان کرد.

منتجب‌نیا در این دیدار با اشاره به اینکه نحوه انتخاب اعضای حقیقی و حقوقی شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان این شائبه را برای اکثر نیروهای فعال حزبی ایجاد کرده است که توجه لازم به احزاب قوی نشده است اظهار کرد: حزبی که در طول سال‌های گذشته برای اندیشه اصلاح‌طلبی هزینه‌های بسیاری داده است و در بدترین شرایط سیاسی از هویت و شخصیت‌های اصیل اصلاحات دفاع کرده، اکنون مورد بی مهری قرار گرفته است.

وی در ادامه پیشنهاد کرد: ترکیب شورای عالی سیاست‌گذاری و ساختار کمیته‌های آن اصلاح شود و بازنگری لازم انجام شود تا موجب خوشحالی علاقه‌مندان جریان اصلاح‌طلب شود.

به گزارش فارس، در ادامه این جلسه مرتضی حاجی نیز فلسفه وجودی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان را ایجاد ساختاری برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های اصلاح طلبان دانست و گفت: هیچ‌کس رضایت ندارد احزاب بزرگ به خصوص حزب اعتماد ملی مورد کم‌لطفی قرار بگیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دغدغه شخصیت‌ها و بزرگان اندیشه اصلاح‌طلبی همواره وحدت حداکثری بوده و من به عنوان نماینده تام‌الاختیار شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان دغدغه‌های موجود احزاب را تایید می‌کنم و تلاش خواهم کرد که با تعریف راهکار منطقی حداکثر بهره برداری از ظرفیت احزاب در سراسر کشور به عمل آید.