به گزارش پارس به نقل از فارس، دوماه پیش هفته‌نامه صدا - ارگان حزب کارگزاران سازندگی- طی گزارشی خبر از تشکیل نهاد عالی اصلاح‌طلبان داده و گفته بود که در این جلسه سران اصلاحات دور هم جمع شده و تصمیماتی اتخاذ کرده‌اند.

این نشریه اسامی افرادی را در اولین نشست نهاد عالی اصلاح‌طلبان ذکر کرده بود که وقتی به سراغ هر یک از این افراد رفتیم وجود چنین نهادی را تکذیب کردند.

حسین مرعشی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران که طبق گزارش نشریه صدا در جلسه نهاد عالی اصلاح‌طلبان حضور داشته در واکنش به تشکیل این نهاد گفت نمی‌داند نهاد عالی اصلاح‌طلبان دقیقاً چیست!

وی تاکید کرده بود که اصلاح‌طلبان آنقدر جلسه برگزار می‌کنند که ما خودمان هم نمی‌دانیم چه عنوانی دارد. اما آنچه که می‌توانم بگوییم این است که اطلاعی از نهاد عالی اصلاح‌طلبان ندارم و نمی‌دانم دقیقاً چیست.

اکبر ترکان نیز در واکنش به حضورش در جلسه شورای عالی اصلاح‌طلبان گفته بود که نمی‌دانم اصلاً نهاد عالی اطلاح طلبان چیست.

محمدجواد حق‌شناس نیز در این زمینه تصریح کرده بود به نظر می‌رسد روزنامه نگار خوش ذوقی سلیقه به خرج داده و برای خود یک نهاد تأسیس کرده است.

وی افزود: ما چیزی به عنوان نهاد عالی اصلاح طلبان نداریم.

رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی نیز در گفت‌و‌گو با فارس درباره تشکیل نهاد عالی اصلاح‌طلبان می‌گوید: هیچ خبری از تشکیل نهاد عالی اصلاح‌طلبان نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که ارگان حزب کارگزاران مدعی شکل گیری نهاد عالی اصلاح‌طلبان شده است،‌ گفت: خیر این فقط یک گعده و جلسه شام بوده است.

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی درباره حضور اکبر ترکان عضو ارشد حزب اعتدال و توسعه در نشست اخیر اصلاح‌طلبان گفت: نمی‌دانم چرا آقای ترکان حضور داشته است.

اما علی‌رغم همه «تکذیب‌ها»، «نمی‌دانم‌ها» و «اولین بار است چنین چیزی می‌شنوم»، نشریه صدا در شماره اخیر خود نیز مجدداً از وجود نهاد عالی اصلاح‌طلبان خبر داده و مرعشی را عضو این شورای معرفی کرده است؛ عضو نهادی که خود آقای مرعشی گفته بود این شورا چیست؟ و مورد تکذیب بسیاری قرار گرفته است.