پروانه سلحشوری از جلسه ظهر امروز فراکسیون زنان با علی ربیعی وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی خبر داد و گفت: در جلسه امروز نمایندگان زن مجلس از اهم مشکلات زنان و مشکلات منطقه‌ای خود گفتند و وزیر نیز گزارش جامع و کاملی از وضعیت زنان سرپرست خانواده، آسیب‌ها موجود و تحقیقاتی که در این زمینه صورت گرفته است ارایه داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: همکارانم از وزیر خواستند تا ساختار به گونه‌ای شود که بتوان از پتانسیل زنان در قسمت‌های مدیریتی استفاده بیشتری شود و همچنین در سازمان بهزیستی به گونه‌ای عمل شود که زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بعد از مدتی توانمند شده و از چرخه بهزیستی خارج شوند.

وی افزود: از طریق آقای ربیعی به دنبال این هستیم که مساله بیمه زنان سرپرست خانوار در برنامه ششم توسعه منسجم شود و بودجه لازم برای طرح توانمند سازی زنان سرپرست خانوار تعلق بگیرد.

سلحشور افزود: در همین هفته جلسه‌ای توسط مشاور امور زنان وزیر تعاون در مورد بیمه زنان با کار‌شناسان بیمه وزارتخانه برگزار می‌شود تا این طرح بیشتر بررسی شود و انشاله بتوانیم بیمه زنان سرپرست خانوار را در برنامه ششم توسعه دهیم.