حسین کنعانی مقدم، دبیرکل حزب سبز درخصوص حواشی ایجاد شده مبنی بر کاندیداتوری مرضیه وحید دستجردی از سوی اصولگرایان گفت:  نهادی که می‌تواند این موضوع را تایید کند شورای نگهبان است اما بعید می‌دانم اصولگرایان بخواهند به این سمت حرکت کنند.  
 
وی با اشاره به اعلام موجودیت جبهه مردمی انقلاب اسلامی،خاطرنشان کرد: هر راه و حرکتی برای رسیدن به وحدت مبارک است. این جبهه و سایر احزاب و تشکل‌هایی که ایجاد می‌شوند مانند تکه برفی هستند که در ابتدا کوچک‌اند اما در طی مسیر و حرکت بزرگ و بزرگ تر می‌شود و در نهایت تبدیل به یک بهمن می‌شود. این تشکل‌ها نیز به اینگونه اند؛ اگر بتوانند نیروهای فعال انقلاب و جریانات بزرگ را با خود همراه کنند قطعا پتانسیل این را دارد تا حرکت بزرگی انجام دهد. 
 
این فعال سیاسی با بیان اینکه جریانات سیاسی در بررسی مصداق‌ها باید گزینه‌های خود را معرفی کنند، تصریح کرد:اصولگرایان ممکن است در مراحل اولیه انتخابات با چند گزینه وارد شوند اما قطعا برای مرحله نهایی با یک نامزد وارد میدان رقابت خواهند شد. 
 
وی ادامه داد: قبلا هم گفته بودم که سعی داریم برای انتخابات یک گزینه روحانی بیاوریم و از همان اول نیز بنا بر این بود که اعضایی که در کادر رهبری شورای اصولگرایی هستند خودشان نباید کاندیدا شوند، به همین دلیل اسامی بسیاری از افراد که امروزه مطرح هستند ممکن است منتفی شود. 
 
حسین کنعانی مقدم در خصوص همکاری و هماهنگی اصولگرایان با جبهه پایداری گفت: تجربه گذشته نشان داده است که تک روی و تعدد نامزد قطعا منجر به شکست خواهدشد. همه احزاب و تشکل‌های اصولگرایی باید با هم همکاری و هماهنگی داشته باشند و کسی نباید ساز مخالف بزند. پایداری‌ها در جلسات حضور دارند و رایزنی‌های خود را انجام می‌دهند اما تاکنون سیگنال مثبتی دیده نشده است.