اسحاق جهانگیری روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مسعود سلطانی فر و زهرا احمدی پور معاون پیشین و جدید رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: یکی از مشکلات موجود این است که به محض این که وزراتخانه ای خالی می شود، وقتی از دوستان می خواهیم افرادی را معرفی کنند وزرای سابق یا معاونین وزرای سابق به ذهن آنها می آید و پیشنهاد می کنند.
وی با بیان این که این طور نمی شود، تصریح کرد: دامنه مدیریت کشور را بایدبرای مدیران جوان کشور توسعه دهیم.
وی همچنین اظهار داشت: خانم زهرا احمدی پور رییس جدید سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری بر اساس توانمندی هایی که در مدیریت گذشته خود داشته است در این سازمان ملی حضور می یابد.
معاون اول رییس جمهوری ادامه داد: از طرفی وی یک زن است و در کارهایی که به خانم احمدی پور واگذار شد موفق درخشیده است.
جهانگیری، رییس جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را باسابقه و دانش خوب دانست و اظهار امیدواری کرد: با این ویژگی خانم احمدی پور کارهای مهمی انجام دهد.
وی با یادآوری این که در زمینه مدیریت در کشور با واقعیت های مهمی روبرو هستیم که می بایست با این واقعیت ها خلاقانه روبرو شویم و تصمیم گیری کنیم، گفت: مدیریت اجرایی و دولتی نسبت به گذشته تغییرات چشم گیری پیدا کرده که بخشی به دلیل تغییرات در عصراطلاعات است.
به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهوری و رییس پیشین سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با رای نمایندگان به عنوان وزیر ورزش و جوانان
انتخاب شد.
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری نیز 15 آبان ماه در حکمی زهرا احمدی پور را به عنوان معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری منصوب کرد.