روابط عمومی برنامه چوب خط اعلام کرد: این هفته در آستانه 13 آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برنامه چوب خط قصد دارد به مرور دشمنی های اقتصادی بپردازد که دولت آمریکا طی 37 سال گذشته علیه ملت ایران روا داشته است.

در همین راستا دکتر فواد ایزدی عضو هیات علمی دانشگاه تهران به عنوان کارشناسی که در حوزه تحولات آمریکا صاحب نظر است و همچنین دکتر ساسان شاه ویسی کارشناس مسائل سیاسی در استدیوی پخش زنده برنامه چوب خط حضور خواهند یافت.

همچنین در ادامه برنامه های قبلی و در پاسخ به این سوال که کشورهایی که توسعه اقتصادی مطلوبی در سال های اخیر داشته اند چگونه موفق به تحقق این مهم شدند، دوربین چوب خط این هفته به دیدار سفیر مالزی رفته است تا از وی در خصوص نوع و نحوه حمایتی که دولت مطبوع اش از صنایع کشور مالزی صورت داد، پرسش هایی را داشته باشد.

در بخش خط خبری این هفته نیز به سراغ پرونده تناقضات میان بانکداری و شرکت داری خواهیم رفت که گروه اقتصاد یکی از رسانه های کشور به آن پرداخته است.

برنامه این هفته چوب خط امروز چهارشنبه 12 آبان راس ساعت 20:30 دقیقه بصورت زنده از شبکه افق سیما پخش خواهد شد و فردا ساعت 15:30 دقیقه شاهد بازپخش این قسمت از چوب خط از شبکه افق خواهید بود.

چوب خط برنامه ای ترکیبی با موضوع اقتصاد ایران است که در هر قسمت به موضوعات مختلفی پیرامون فرصت ها، آسیب ها و موانع پیش روی اقتصاد ایران با حضور کارشناسان، نمایندگان مجلس و مسئولان سابق و فعلی می پردازد.