محمدجواد جمالی اظهار کرد: صبح امروز بنده به همراه آقای بروجردی، حسن بیگی و خانم چنارانی بازدیدی از بخش های مختلف پلیس فتا داشتیم و در جریان دستاوردهای این مجموعه در زمینه های مختلف قرار گرفتیم.

به گفته وی، کار پلیس فتا در حوزه‌های گسترده‌ فضای مجازی بخصوص در ابعاد امنیتی، اخلاقی، اجتماعی و حتی بهداشت و درمان است؛ چرا که شاهد تبلیغات داروهای تقلبی در فضای مجازی هستیم که پلیس فتا این موارد را شناسایی می‌کند و با ارگان های مختلف نیز همکاری دارد.

جمالی با بیان اینکه برخی با استفاده از گستردگی فضای مجازی از این فضا سو استفاده می کنند گفت: قطعا این گستردگی و سو استفاده برخی از فضای مجازی آمار تخلفات را افزایش داده است اما میزان کشفیات پلیس فتا در ایران نسبت به کشورهای مشابه در ایران در سطح خوب و بالایی است. پلیس فتا این کشفیات را به مقام قضایی اعلام می کنند تا برخوردهای لازم صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه پلیس فتا از نیروهای جوان و با دانش و تحصیل کرده برخوردار است گفت: با توجه به اینکه این ارگان کمتر از 10 سال است که آغاز به کار کرده لازم است تمامی بدنه نظام کمک‌های لازم را به پلیس فتا داشته باشند چون آنها با کار شبانه روزی مقدار زیادی از بار امنیتی کشور را به دوش می‌کشند.