سرهنگ "سیدموسی حسینی" خانم جوانی در شیراز با ارائه مرجوئه قضایی مدعی شد در ایام گذشته افرادی با تماس های مکرر و ارسال پیامک های غیر اخلاقی باعث سلب آرامش وی و خانواده اش شده اند که در ادامه متوجه می شود افراد مزاحم از طریق یک کانال غیر اخلاقی در شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به انتشار تصاویر و اطلاعات شخصی او می کنند. 

وی ادامه داد: شاکی در اظهارات خود بیان می کند تمامی این تصاویر در پروفایل (صفحه) شخصیم در شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده که با تغییراتی به تصاویر غیر اخلاقی مستهجن تبدیل شده است و در این راستا به کسی هم مظنون نیست. 
رئیس پلیس فتا استان فارس اظهار کرد: با تشکیل پرونده ماموران اقدامات خود را جهت شناسایی متهم یا متهمین آغاز کردند و کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی های تخصصی و اقدامات فنی موفق به شناسایی و دستگیری متهم که یک خانم از دوستان شاکی بوده است، می شوند. 
سرهنگ حسینی بیان کرد: متهم در بازجویی فنی عنوان داشته به دلیل خصومت شخصی که با شاکی داشته است دست به این عمل مجرمانه زده است و گمان نمی کرده شناسایی شود. 
رئیس پلیس فتا استان فارس با بیان اینکه شبکه‌های اجتماعی مکانی امن و مناسب برای نگه‌داری عکس های شخصی و خانوادگی افراد نیست، از شهروندان درخواست کرد: در این زمینه هشدار بوده و توصیه ها پلیس را جدی بگیرند و از انتشار اطلاعات محرمانه خود در این شبکه‌ها اجتناب کنند.