در مطلبی به سخنان دیروز (چهارشنبه) «آیت‌الله خامنه‌ای» فرمانده کل قوای ایران اشاره کرد و نوشت: رهبر ایران بر لزوم افزایش قابلیت‌های تهاجمی ایران سخن گفت.

رویترز با اشاره به برخی از سخنان آیت‌الله خامنه‌ای نوشت، سخنان رهبر ایران یک هفته بعد از شلیک گلوله‌های هشداری کشتی جنگی آمریکا به سوی یک قایق تندروی ایران که به دیگر کشتی‌های جنگی آمریکایی در خلیج فارس نزدیک شده بود، بیان شدند.

این رسانه انگلیسی نوشت: «حسن روحانی» رییس جمهور ایران با توافق اتمی با قدرت‌های جهانی در سال 2015 که قابل توجه ترین دستاورد او بود را ریاست کرد، اما نیروهای نظامی و امنیتی ایران که از آیت‌الله خامنه‌ای پیروی می‌کنند، غرب را دشمنان خود می دانند.

رویترز در خاتمه نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای با حضور در یک نمایشگاه عرضه محصولات دفاعی با اشاره به آمریکا و متحدان مهم اروپایی این کشور خواهان افزایش قابلیت‌های دفاعی ایران شد.

گفتنی است، آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا دیروز چهارشنبه بیش از دو ساعت از فناوری‌های پیشرفته، بومی و دانش‌بنیان که محصول تلاش، ابتکار و دانش محققان و متخصصان داخلی است و اثر مستقیمی بر افزایش توان رزمی نیروهای مسلح دارد، بازدید کردند.

در این نمایشگاه، دستاوردهایی در زمینه طراحی و ساخت انواع سامانه‌ها و تجهیزات پیشرفته «موشکی»، «راداری»، «دریایی»، «اپتیکی»، «زرهی»، «پهپاد» و «مراکز ارتباطاتی» به نمایش گذاشته شد.