به گزارش پارس به نقل از شهر خبر، متن نامه به این شرح است:

برادر بزرگوار
جناب آقای مهندس کاظمی
با سلام

نمی دانیم با توجه به شرایط جامعه از کدامین سو برایتان بگوییم، تورم، فشار اقتصادی، فشار بین المللی، مشکلات مردم و غیره غیره که اگر بخواهد عنوان شود کتابها می توان نوشت.

در جامعه ای که حضرتعالی بسی بالغ بر ۳۰ سال اندوخته و تجربه مدیریتی داشته و ردای وزارت نیز بر تن نموده اید اصلی ترین و اساسی ترین بخش های کشور صنعت و سیستم بانکی و سیاست و کشاورزی و… بیش از هر زمان دیگری به یاری مدیران با تجربه و کار کرده و آزموده ای نیاز دارند تا موتور این مقوله ها به راه بیافتد ؛ بی گمان با حرکت این موتور می توان گفت کل کشور با ظرفیت های موجود قابل تبدیل شدن به گلستان را دارد.

آنقدر شعار شنیده ایم که دیگر معنی اشعار و الفاظ برایمان تغییر کرده و خسته کننده شده است. ما دیگر نیاز به شعار نداریم، ما دنبال مرد عمل هستیم کسی که حداقل می داند رشد، تورم، فشار اقتصادی، حقوق بین الملل و هزاران کلمه دیگر چه معنایی دارند، کسی که می تواند تغییر ایجاد کرده و بتواند حداقل شاخص ها را برای کشور به ارمغان بیاورد.

چه بسا با توجه به اینکه خانواده حضرتعالی (شهید کاظمی) در هنگام نیاز پا به عرصه جهاد گذاشت و برای حفظ این خاک و بوم و برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی و کوششی فرو گذار نبوده و در آخر خون خود را برای حفظ ایران و نظام اهدا نمود، از حضرتعالی خواهان و خواستاریم که به تأسی از برادر شهیدتان، شما نیز در این جبهه وارد عرصه شوید. نیاز امروز ما بیش از هر زمان دیگر به نقش آفرینی مدیرانی منصف است که در همه صحنه ها و عرصه ها به ویژه و باز می توان گفت به ویژه در بهره گیری و بهره جستن و استفاده از توانمندی و ظرفیت های فرزندان این مرز و بوم و مردم و نخبگان و مدیران دارای تجربه و تحصیلکرده ها، دارای افق دید وسیع باشد و فراتر از جناح ها به منافع ملی اندیشه کند.

ما بر آنیم که در شرایط حاضر بر حضرتعالی تکلیف است از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نباشید و به حکم مسوولیت ملی، دینی و انقلابی، پای در وادی انتخابات ریاست جمهوری گذارید.

خدای عزّوجلّ توفیق این خدمت را برای حضرتعالی فراهم سازد.

و من ا… التوفیق

جمعی از مدیران سیستم بانکی و پولی و مالی کشور
جمعی از مدیران صنعتی کشور
جمعی از دانشجویان و دانش آموزان کشور
جمعی از بازنشستگان و مستمری بگیران کشور
جمعی از کارمندان و کارگران کشور
جمعی از نمایندگان ادوار و حال حاضر کشور
جمعی از کشاورزان و دامداران و باغداران کشور