شاپور محمدی رئیس و همچنین هیات مدیره سازمان بورس و ارواق بهادار با دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد. 

در این دیدار که در فضایی صمیمانه و با حضور  محمدرضا پور ابراهیمی داورانی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، علی لاریجانی از حضور چهره های علمی و متخصص در راس مدیریت این سازمان ابراز خرسندی و نقش بازار سرمایه را در اقتصاد ملی با اهمیت توصیف کرد. 

شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و ارواق بهادار نیز با قدردانی از حمایت های مستقیم مجلس از بازار سرمایه، تصویب قوانین مناسب مرتبط با این حوزه را اقدام موثری از سوی قوه مقننه در روند تقویت و توسعه این بازار ارزیابی نمود. 

در این دیدار همچنین محمدرضا پورابراهیمی داورانی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، ضمن تشریح روند شکل گیری بورس ها، ساختارمند شدن بازار سرمایه و اقدامات و فعالیت های موثر سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان ناظر این حوزه را در رشد و توسعه این بازار مهم برشمرد. 

در پایان این دیدار بسته پیشنهادی سازمان بورس و اوراق بهادار در ارتباط با اصلاحیه ماده 241 قانون تجارت جهت بررسی بیشتر به رئیس مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.