آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در بیانیه‌ای با اشاره به هوشیاری در مقابل توطئه‌های دشمنان اظهار داشت: توطئه‌ها و شرارت‌هایی که از سوی رسانه‌های غربی برنامه‌ریزی می‌شود در راستای تخریب نظام اسلامی و چهره امام راحل است که در این شرایط هوشیاری و درایت بیش از پیش مردم برای خنثی کردن این توطئه‌ها نیاز است.

وی در این بیانیه افزوده است: امام راحل از جریانات 15 خرداد سال 1342 در قلب ملت آزادی خواه و مومن ایران اسلامی جای گرفتند که این مهم خاری در چشم منافقان کوردل و بدخواهان نظام اسلامی بود اما از آنجایی که همه تصمیمات امام راحل در راستای جلب رضایت خداوند بود هر روز عشق و ارادت ملت ایران به ایشان بیشتر می‌شد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه بیانیه تصریح کرده است: ملت ایران باید بدانند که اگر قرار است رسانه‌های ضد انقلاب چهره امام و انقلاب را تخریب کنند کسی بهتر از اطرافیان امام که روزگاری نه چندان دور از شخصیت‌های اصلی انقلاب بودند وجود نداشته و همچنین اگر قرار است رسانه‌ای فلان موضع افراد را پوشش بدهد جایی بهتر و مشهورتر از بی بی سی برایش وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از این بیانیه خاطرنشان کرده است: افرادی که به اسم انقلاب به دنبال حمایت از یک فرد و یا جریان خاص هستند باید بفهمند که این تفرقه افکنی‌ها و همکاری با رسانه‌های بدخواه نظام اسلامی آب در آسیاب دشمن ریختن بوده و با این رفتارهای مغرضانه اساس نظام اسلامی زیر سوال نخواهد رفت و تنها داغ ننگی بر پیشانی آن ها خواهد بود.

وی در ادامه این بیانیه آورده است:  بی بی سی هیچگاه دوست ملت ایران نبوده و همواره در راستای تخریب ارزش‌های نظام و آرمان انقلاب و امام راحل فعالیت کرده است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه این بیانیه عنوان کرده است: در شرایطی که تمامی رسانه‌های غربی و منافقان کوردل به دنبال تفرقه‌افکنی هستند، ملت با هوشیاری هر چه تمام‌تر در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان گام خواهند برداشت و کسانی که در زمین دشمن بازی می‌کنند بدون شک منفور و روسیاه خواهند بود.