محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دریافت حقوقهای کلان از سوی برخی  مدیران دولت اظهار کرد: حقوقهای نجومی ضربه سنگینی به اعتماد مردم زد و این موضوع جبران نخواهد شد، مگر با برخورد بدون اغماض با متخلفینی که دست‌درازی به بیت‌المال کردند.

وی با بیان اینکه باید رسیدگی دقیق به اموال و داریهای مسئولین از سوی نهادهای مسئول انجام شود، یادآور شد: کسانی که دم از انقلاب می‌زدند، امروز  زیر پای بستگانشان خودروهای آنچنانی قرار دارد و در خانه‌های گران‌قیمت  زندگی می‌کنند و با این حال خود را مدعی مدافع حقوق مردم مطرح می‌کنند.

نماینده مردم تبریز در خانه ملت تصریح کرد: اگرچه حقوقهای نجومی تأسف‌انگیز و دردآور بود، اما موجب این شد که متولیان امر چشمان خود را بهتر باز کرده و سیستمهای نظارتی خود را فعال‌تر کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس افزود: مردم چشم انتظار تحقق وعده‌های دولت بودند که تاکنون پس از گذشت سه سال آن‌طور که باید این وعده‌ها عملیاتی می‌شد اتفاق نیفتاد. ما امروز نیازمند یک انقلاب اقتصادی، آنهم اقتصاد مقاومتی هستیم. انقلابی که بتواند مشکلات اقتصادی را سامان دهد.

وی تاکید کرد: برخورد قاطع و جدی با متخلفین حقوقهای نجومی، احیای تولیدات داخلی، مشارکت مردم در عرصه اقتصادی، راه‌گشای این وضعیت فلاکت‌بار اقتصادی است که دولت باید اهتمام جدی در این زمینه‌ها داشته باشد.