حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس دهم در خصوص نحوه برخورد دولت با صاحبان فیش های حقوقی نجومی اظهار داشت: در برخورد با دریافت کنندگان حقوق های نجومی سرعت لازم دیده نمی شود و این موضوع نشان می دهد که باید رویکرد جدیدی در این خصوص دنبال شود.

وی ادامه داد: وقتی رهبر معظم انقلاب در سخنان خود به صراحت خواستار برخورد با متخلفان و خیانت کنندگان به بیت المال و همچنین استرداد وجوه دریافت شده به بیت المال شدند باید با این موضوع برخورد جدی صورت گیرد و ما نمی دانیم علت مماشات با خیانتکاران به بیت المال چیست؟!

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: فردی مانند شهرام امیری به مملکت خود خیانت نمود و در نهایت اعدام گردید و مردم نیز از قوه قضائیه بابت این اقدام قاطع تشکر می کنند. تفاوتی بین این فرد که خائن بود و خیانتکاران به بیت المال وجود ندارد و ما خائن خوب و بد نداریم. 

سلیمی افزود: وقتی این مدیران مورد انتقاد صریح رهبری قرار می گیرند و رهبرانقلاب خواستار مجازات این افراد هستند نباید به آنان مدال داد و به عنوان ذخیره نظام و امانتدار کشور از آنان نام برد . جاری شدن این عبارات بر زبان مقامات دولتی پس از واکنش صریح رهبر انقلاب از شگفتی هاست!

وی اظهار داشت: ما در اظهار نظر مسئولان دولتی تناقضی مشاهده می کنیم. یک روز از افشای فیش های حقوقی استقبال می کنند و مدعی شفاف شدن فضا می شود و در روزی دیگر برخورد خاصی با این افراد صورت نمی گیرد. دولت باید هرچه سریعتر این افراد را به قوه قضائیه معرفی کند . این در حالی است که لیست این افراد هنوز در اختیار عموم قرار نگرفته است و این موضوعات نشانگر نوعی تعلل در برخورد با این افراد است و باید هرچه سریعتر این تعلل برطرف شود.

ایشان در خصوص برخورد مجلس در صورت ادامه تعلل دولت با متخلفان گفت: به کمیسیون اصل 90 دستور داده شده است که این موضوع را پیگیری کند و کمیسیون هم مشغول بررسی می باشد و امیدواریم گزارش خود را هرچه سریعتر منتشر کند.