پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- یک: هنوز از دستور مقام معظم رهبری به نهادهای دولتی و قضایی در مورد ضرورت برخورد با فیش های نجومی نگذشته که تعدادی از اعضای باند دریافت های نجومی دستگیر می شوند وجامعه آماده است برخوردهای دیگر نیز صورت گیرد و افراد با هویت های مختلف تحت تعقیب قضایی بگیرد که تیتر یک نشریه موجب تقلیل این خواسته و غیر اصلی شدن آن در جامعه می شود. از سمتی دیگر می بینیم چند روز قبل نیز فائزه هاشمی در مورد حکومت غیر دینی سخن گفت تا تیتر «ضرورت مبارزه با مفاسد» را به پایین ترین بخش مطبوعات نزول دهد. در واقع این دو حادثه نشان داد عده ای بران هستند تا مسائل فرعی جایگزین فرعی شود و در مسیر مبارزات اصلی انحرافی ایجاد شود. دیگر زنی یالثارات نشان داد می توان با جریانی که نمی خواهد مبارزه با مفاسد اقتصادی در یک سطح قرار بگیرد همسو شده است. می توان به ان مسئله نقد وارد کرد و نوع پوشش بازیگران را نقد کرد اما استفاده از واژه ای که معنای فقهی دارد و استفاده از آن شرایط خاص فقط می تواند هزینه تراشی کند و جریان مومن را سرخورده کند.

دو: در نقد یالثارات یا هزینه تراشی هایی از این دست که می تواند به فعالیت انقلابی ضربه وارد کرد بایستی نوشت. این نشریه در اقدامی که می توانست به روش دیگر نقد خود را وارد کند موجب شد تا رسانه های اپوزوسیون و حتی افراد معلوم الحالی چون مسیح علی نژاد به حجاب و عفاف جامعه حمله کند. ترویج حجاب و عفاف نیاز با اغناگرایی و تعریف درست و استخدام دقیق واژه  دارد. به تعریف رهبری تبیین وجه تفاوت تفکر اسلامی با غیر اسلامی است. اگر نویسندگان و مسئولان نشریه یا لثارات می خواهند در تفکر انقلابی قدم بردارند نیاز نیست چنین هزینه تراشی کند. هرچند نقدهای فراوانی به ان نوع پوشش وارد است اما نباید به گونه ای تنظیم خبر شود که دشمن از این فرصت برای زدن اساس حجاب و عفاف کشور استفاده کند و چیزی به عنوان حریم جامعه اسلامی باقی نگذارد. دگم نشان دادن جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و غیر بلیغ * بودن آن نه در سیره رهبری بوده است و نه در رفتار امام راحل دیده می شود. سخت ترین نقد ها به حوزه فرهنگ توسط رهبری در چند سال اخیر بیان شده و حتی واژه ولنگاری فرهنگی نیز از زبان ایشان بیان گردیده اما همین واژه به روشی استعمال شده که نمی توان از آن سو استفاده کرد. در واقع جبهه انقلاب هوشمند است و رسانه های انقلابی که در این جبهه فعالیت میکنند به طور حتم این هوشمندی را با خود همراه میکنند. چنین خطاهایی بیش از آنکه جامعه را بیدار و قلب ها و دل هارا نسبت به این ناهنجاری هوشیار کند سبب ازار جریان های انقلابی و سو استفاده معارضان انقلاب برای حمله به اساس تفکر حجاب و عفاف می شود. حالا یالثارات حرفی زد و همین سبب شد تا یکی از بازیگران با انتشار تصویری بیشتر به حریم حجاب و عفاف حمله کند. آن بازیگر نیز بایستی بداند عفاف و حجاب بخشی جدایی ناپذیر از فطرت انسانی است و اگر به تاریخ و هنر ایرانی هم مراجعه کند سراسر عفاف و حجاب را می بینید و جایی نیست زن ایرانی و مسلمان غیر محجبه و عفیف باشد. انتشار این نوع تصاویر نیز توهین به زنان و بانوان محجبه کشور است و نمی توان از کنار ان عبور کرد.

*منظور از بلیغ ، استفاده از واژه های دقیق و صریح توسط جبهه انقلاب که ضمن نقد، مقتضای حال مخاطب نیست است و با احترام بیان می شود.