به گزارش پارس ، ایسنا به نقل از سایت اینترنتی النشره، موشه یعالون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: مردم و رهبران لبنانی باید بدانند که اگر حزب الله لبنان به ما حمله کند، نه تنها حزب الله بلکه دولت بیروت نیز عامل آن به شمار می آیند و تمامی لبنان بهای آن را می پردازند.

یعالون گفت: با وجود این که حزب الله لبنان طی ماه های اخیر به جنگ در سوریه مشغول بوده است، اما این گروه آماده است که با کمک کشورهای دیگر به اسرائیل حمله کند.

وی تاکید کرد: حزب الله و حماس به ده ها هزار موشک از انواع مختلف مجهز هستند و هنگامی که دستور صادر شود، آنها موشکهایشان را به سمت ما و شهروندانمان شلیک می کنند.

یعالون در ادامه افزود: با وجود دستاوردهایی که عملیات" ستون ابر" علیه نوار غزه برای اسرائیل رقم زد، ساکنان جنوب اسرائیل هر از چندگاهی با خطر پرتاب موشک روبه رو هستند اما همه باید بدانند که ما ادامه این مساله را نخواهیم پذیرفت و با جدیت به آن پاسخ خواهیم داد.

از سوی دیگر بنی گانتس، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در نشستی غیر علنی اعلام کرد: چهار دهه آتش بس در مرزهای اسرائیل و سوریه در بلندهای جولان به پایان رسیده است.

وی تصریح کرد: اسرائیل از مرزهای خود به خوبی مراقبت می کند و موانع بازدارنده ای در مرزهای زمینی مستقر کرده است اما احتمال حمله هوایی وجود دارد.