داود گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در دوره آموزشی خط امام(ره) ضمن تمجید از تلاش‌های انجام شده در برگزاری این دوره افزود: دوره خط امام(ره) باید نقطه عطفی در زندگی دانشجویان باشد و در ایجاد فضایی توام با معنویت در آن باید کوشید.

وی در ادامه به تعریف انقلابی‌گری بر مبنای فرمایشات رهبر معظم انقلاب پرداخت و خاطرنشان کرد: انقلاب حرکتی تدریجی، تحول، دگرگونی از بدی‌ها به سمت خوبی‌هاست و این حرکت حد پایانی ندارد.

گودرزی افزود: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب دفاع از انقلاب حفظ وضعیت موجود نیست، بلکه به معنای پیشبرد انقلاب اسلامی است.

وی ضمن معرفی و تشریح پنج شاخصه اصلی انقلابی‌گری، افزود: به واسطه این شاخصه‌ها می‌توان انحرافات انقلاب اسلامی را شناسایی و با آن‌ها برخورد کرد.

وی در ادامه به بیان چالش‌ها و موانع انقلابی‌گری پرداخت و خاطرنشان کرد: چالش اول انقلابی‌گری اقدامات خصمانه امریکا و لابی‌های صهیونیستی است که هم در رژیم گذشته و هم پس از انقلاب اسلامی دشمنی خود را ثابت کرده اند.

گودرزی افزود: تحریم‌های امریکا علیه ایران از همان ابتدای انقلاب آغاز شد و تاکنون ادامه داشته است و برجام هیچ تاثیری در رفع تحریم‌ها نداشته است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه چالش دوم حضور جریانی غیرانقلابی در پست های مدیریتی کشور است، افزود: عده ای با ظاهری انقلابی ولی اندیشه ای غیرانقلابی در پست های مدیریتی کشور نفوذ کرده اند.

وی ادامه داد: عده ای دیگر هستند که می خواهند با مدل غربی کشور را به توسعه برسانند و به شاخصه‌های انقلابی گری اعتقادی ندارند.

گودرزی ضمن انتقاد از عملکرد دولت های گذشته مبنی بر برنامه ریزی و اقدام برای نیل به تمدن اصیل اسلامی، تصریح کرد: آغاز ولنگاری های فرهنگی در دولت خاتمی به بهانه آزادی و همچنین آغاز فساد اقتصادی در دولت هاشمی رفسنجانی بود که تا به امروز نیز ادامه داشته است.

وی ضمن بیان اینکه هم قوه قضائیه و هم دولت در ماجرای فیش‌های حقوقی برخی از مدیران، کم‌کاری کرده‌اند، افزود: ضمن مجازات مدیران خاطی، باید بازگرداندن این پول‌ها به بیت‌المال در دستور کار قرار گیرد.

گودرزی در ادامه چالش سوم را کوتاهی و کم کاری جریان انقلابی دانست و افزود: وظیفه اصلی نیروهای انقلابی برای رفع این چالش‌ها در حال حاضر بازتعریف و بازخوانی انقلاب اسلامی، مجاهدت انقلابی و جهاد روشنگری در میان مردم است.