احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی درباره ویژه‌خواریهای اخیر «حسین فریدون» دستیار و برادر رئیس‌جمهور از جمله در تحصیل غیرقانونی دکترا و عدم برخورد روحانی با او، اظهار کرد: مملکت ما متعلق به مردم است و هرکسی در هر مسئولیتی و لباسی که تخلفی از او سر زد، باید بدون اغماض با او برخورد قاطع صورت گیرد.

وی افزود: نباید به‌خاطر انتصاب به رئیس‌جمهور از تخلفات نزدیکان ایشان چشم‌پوشی شود. تخلف از هرکسی که در این نظام سرزد چه برادر رئیس جمهور باشد و چه مسئول، باید تخلف او برای مردم آشکار و نسبت به اقدامات او اقدام قانونی صورت گیرد.

نماینده مردم خدابنده در پاسخ به این پرسش که چرا روحانی با توجه به آشکار شدن تخلفات برادرش با او برخورد نمی‌کند، گفت: روحانی از اول ریاست جمهوری خود وعده و وعیدهایی به مردم داد و می‌گفت که با مفسدان اقتصادی باید برخورد شود اما جز شعار چیزی مشاهده نشد. لازم است سریعاً رئیس‌جمهور در این زمینه ورود کند.

وی درباره رانت «حسین فریدون» در زمینه تحصیل مقطع دکتری، تصریح کرد: اگر این موضوع اثبات شود، بدون ملاحظه باید با او برخورد شود. وظیفه نمایندگان ملت هم پیگیری حق و حقوق مردم است و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.