محمدجواد جمالی نوبندگانی  نماینده مردم فسا با اشاره به دو جلسه صبح و بعدظهر فردا (سه‌شنبه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: قرار است صبح فردا (سه شنبه، 22 تیرماه) پیش از آغاز صحن علنی مجلس کمیسیون امنیت ملی جلسه‌ای با حضور سردار غلامرضا جلالی، برگزار کند.

وی افزود: رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برای بررسی موضوع بیوتروریسم که این روزها به موضوع مهمی در کشور تبدیل شده است در کمیسیون امنیت حضور می‌باید.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین در ادامه به جلسه عصر فردای کمیسیون متبوع خود نیز اشاره‌ای داشت و افزود: سردار علی دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مهمان عصر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خواهد بود تا درخصوص حادثه تصادف اتوبوسی که باعث جان باختن سربازان کشور شد، گفتگو شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به سفر علاءالدین بروجردی رئیس این کمیسیون به کرمانشاه برای دیدار با حادثه دیدگان حمله تروریستی به خودروی فرماندار و نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو خاطرنشان کرد: همچنین قرار است نمایندگان کمیسیون درخصوص حمله مسلحانه ای که با هدف سوءقصد حشمت الله فلاحت پیشه، نماینده اسلام آباد غرب و برخی مسئولان استان کرمانشاه صورت گرفت در این جلسه صحبت و ابعاد مختلف آن را بررسی کنند.