محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی درباره فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم تبری جستن برخی از مسئولین از فتنه و اعلام مواضع آشکار در این‌باره اظهار کرد: این اولین باری نیست که رهبری معظم انقلاب در مورد فتنه به صورت صریح موضع خودشان را بیان می‌کنند. ایشان دهها بار در مورد فته سال 88 موضع‌گیری کرد‌ه‌اند و از مسئولین هم خواسته‌اند تا مواضع خود را در قبال فتنه اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌گران در فتنه 88 لطمه سنگینی به مملکت وارد کردند، گفت: در شرایطی که کشورمان در اوج قدرت بود و استکبار جهانی بحث غنی‌سازی اورانیم و مسائل هسته‌ای ما را به رسمیت شناخته و از موضع خود عقب نشینی کرده بود، سران فتنه با بکارگیری تعداد قلیلی فتنه‌گر باعث شدند تا امریکاییها از این آشوب‌گری استفاده کرده و با تحمیل فشار و رد موضوع هسته‌ای، ضربه جبران ناپذیری را به نظام بزنند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با بیان اینکه نظام هنوز ضربات فتنه 88 را حس می‌کند، خاطرنشان کرد: امریکاییها و همدستان غربی‌اش  با بدعهدی در برجام و دست درازی به اموال ایران نسبت به تعهدات خود در مقابل ایران گستاخی کرده‌اند که  این جسارتها از پس لرزه‌های همان  فتنه 88 است.

مفتح افزود: متأسفانه برخی از مسئولین هنوز در مقابل فتنه 88 موضع‌گیری نکرده و حتی خواهان رفع حصر سران فتنه هستند. آنها بدانند که دیگر هیچ جایگاهی در بین ملت شهید پرور نخواهند داشت و به زودی باید پاسخگو اعمال خود باشند.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران دنباله‌رو خط دشمن و معاند نظام هستند، تاکید کرد: باید سران فتنه همان اوایل فتنه 88 محاکمه شده و به‌ سزای اعمال خود می‌رسیدند. گذشت بس است و باید بدون اغماض با آنها برخورد شود تا اشخاصی که کماکان سنگ دشمن را به سینه می‌زنند عبرت گرفته و جرأت بیان رفع حصر و این‌گونه حرفها را نداشته باشند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس افزود: مردمی که حماسه 9 دی را آفریدند و مشت محکمی به دهان استکبار و سران فتنه زدند، همان ملت منتظر محاکمه فتنه‌گران هستند.