حسین شمسیان، عضو شورای سردبیری روزنامه کیهان، در خصوص شکایات دولت یازدهم از این روزنامه گفت: شکایت دولتی ها و وابستگان به اصلاحات از روزنامه کیهان متعدد است و هر موضوعی که در جامعه مطرح و همراه با مطالبه گری کیهان است با واکنش این افراد مواجه می شود.

 

 

وی آخرین نمونه این شکایات را شکایات وزیر دادگستری از کیهان عنوان کرد و گفت: شکایت وزیر دادگستری از روزنامه کیهان هم خلاف قانون بود چون براساس قانون وزیر دادگستری تنها رابط بین قوه مجریه و سایر قواست ولی وی در جایگاه معاون حقوقی رئیس جمهور از کیهان برای بیان چند حقیقت شکایت کرد.

 

 

عضو شورای سردبیری روزنامه کیهان تصریح کرد: دولتی که ادعای آزادی بیان دارد وزیر خود را برای شکایت از کیهان مامور می کند به هر حال رویه دولت فعلی نشان می دهد که این دولت علاقه ندارد مردم از پستوها باخبر شوند و معتقدم هر چه رسانه منتقد و آزاد وجود نداشته باشد به نفع برنامه های آتی انتخاباتی آنهاست.

 

 

شمسیان با اشاره به رفتار صفدرحسینی مبنی بر خرید برخی رسانه ها گفت: این در حالی است که رسانه های منتقد از حمایت های دولت محرومند نمونه آن کیهان که دریافتی آن از تمام یارانه های ارشاد صفر است.