سردار سرتیپ "ابراهیم جباری" فرمانده سپاه ولی امر در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر که در مسجد ابوذر برگزار شد با اشاره به اقتدار و مظلومیت رهبر معظم انقلاب و با بیان خاطراتی از ان دوران عنوان داشت: منافقین تلاش می کردند تا ذهنیت مردم را خراب کنند. 

وی افزود: به شخصی ماموریت داده شده بود که مراقب اوضاع امنیتی باشد و ان شخص دیر امد و انفجار چاشنی ضبط صوت رخ داد. 

فرمانده سپاه ولی امر با اشاره به جنایت و ظلم و ستم دشمن گفت: دشمن همچون داعش به دنبال جنایت است. 

سردار جباری با اشاره به اینکه در زمان امام همگان بر شایستگی مقام معظم رهبری صحه می گذاشتند تصریح کرد: امام خمینی هم بر شایستگی رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند. 

وی گفت: بعضی از کارهایی که امروز انجام می شود تخریب نگاه ها و اندیشه های امام است و عده ای به دنبال انتقام گرفتن امام و رهبری هستند. 

سردار جباری با اشاره به نقش مهم رهبری و امامت افزود: دشمن تلاش کرده با ایجاد ترس و وحشت و مشکلات و فتنه ها ناامنی ایجاد کند. 

فرمانده سپاه ولی امر تاکید کرد: امام مجاهدت می کنند تا اندیشه های امام راحل در این کشور زنده بماند. 

سردار جباری با اشاره به اینکه بسیاری شوق حضور در جبهه های جنگ عنوان داشت: یکی از رزمندگان می گفت نگذارید در اعزام به سوریه و عراق پارتی بازی شود. 

فرمانده سپاه ولی امر عنوان داشت: دولتمردان باید توجه کنند و گوششان به عدالت خواهی و استکبار ستیزی و افزایش قدرت دفاعی بدهکار باشد. ما تنها بخشی از قدرت دفاعی را نشان داده ایم و بخشی را در اب نمک خواباندیم تا در زمان تعرض دشمت قلم پایش را بشکنیم. 

سردار جباری گفت: یه عده مجاهد فی سبیل الله به نام حزب الله دمار از روزگار استکبار دراورده است و ما در سخت ترین شرایط رهبر حکیم ما که جنگی که می توانست در مرزها رخ دهد هزاران کیلومتر دور برد. 

فرمانده سپاه ولی امر ادامه داد: ما امنیت را مدیون امام حکیممان هستیم. 

وی افزود: پیشرفت های علمی مدیون کوشش ها و توصیه های رهبری است. 

فرمانده سپاه ولی امر با بیان اینکه همه باید در جامعه وظایف خود را انجام دهند گفت: هستند انسان هایی که در کشورمان زندگییشان شبیه ال سعود است. 

سردار جباری اظهار داشت: در فتنه ۸۸ خواص نقش خود را درست انجام ندادند و تطمیع و دنیاطلبی شاهد بودن ظلم و سکوت و ... از آفات خواص است. 

فرمانده سپاه ولی امر یاد اور شد: عظمت رهبری زمانی مشخص می شود که پوتین مستقیم بدون تشریفات به دیدار رهبری می آید . 

سردار جباری تصریح کرد: رهبری قطب و محور اساسی جهان اسلام است. 

سردار جباری گفت: برجام چیزی ندارد و نفت ما را می برند و پول های ما را غارت می کنند. 

وی گفت: روح استقامت و شجاعت به دنیا دمیده شده و همه به برکت وجود رهبری است. 

سردار جباری تصریح کرد: دشمن مدتی تلاش می کند و اقدامی انجام دهد و دشمن خودش را کشت اختلاف شیعه و سنی بیندازد ولی اقا اجازه ندادند و ما باید با اندیشه حضرت اقا پیش برویم. 

وی گفت: اگر دشمن بخواهد به ایران حمله کند اسلام دمار از روزگار امریکا درمی اررد. 

سردار جباری با بیان خاطراتی از شهدا ادامه داد: رهبری از صبح مشغول کار می شوند تا شب و وقتی از منزل شهید برمی گردیم اقا از صبح سرزنده تر از همیشه کار می کنند. 

سردار جباری گفت: ما در عراق پیروز شدیم و عزت داریم. 

سردار جباری اضافه کرد: رهبر ما پشت امریکا و عربستان و ظلم را به زمین زد. 

وی ادامه داد: ۴ سال پیش اردوغان حرف های نامربوطی زد و اقا فرمود اگر دنیا جمع شود نمی تواند خط مقاومت را بشکند. 

سردار جباری با اشاره به اینکه سردار سلیمانی کردستان عراق را نجات داد افزود: من ندیدم اقا کسی را همچون حاج قاسم به اغوش بگیرد . 

وی با اشاره به خاطره ای از دیدار ۶۰ نفر از فرماندهان حزب الله گفت: رهبری فرمودند به فرماندهان بگویید نگران نباشید که شما ۶۰ نفر پیروزی را به چشم خود خواهید دید و از قبل مقتدرتر خواهید شد. چیزی نگذشت و جنگ ۳۳ روزه اتفاق افتاد و نامه ای دریافت کردیم که رهبری فرمودند سید محکم بجنگید که پیروزید و جالب بود که هر ۶۰ نفر فرمانده حزب الله زنده بودند و پیروزی را دیدند. 

سردار جباری تصریح کرد: محکم پشت امام خود باایستیم و نگذاریم فتنه ۸۸ دوباره تکرار شود و یه عده با سکوت و یک عده با ظلم و ستمشان ان رخداد ها را رقم زدند و دشمن فتنه پشت فتنه ایجاد می کند. 

وی گفت: فتنه ۸۸ نشان داد که برنامه مدونی برای ضربه زدن به ارمان ها و اساس کشور دارد. نظام را متهم به خیانت و تقلب کردند و مسبب تحریم فتنه ۸۸ است. 

فرمانده سپاه ولی امر گفت: ما به خواص گفتیم شما با سکوت و خانه نشینی خود بستر را به دشمن دادید .