"اسدالله عباسی" رییس شعبه 3 از تشکیل جلسه روسای شعب با هیأت رییسه مجلس در عصر امروز خبر داد و گفت: لاریجانی رییس مجلس نیز به احتمال بسیار زیاد در این جلسه شرکت خواهد کرد.

وی ادامه داد: صبح امروز نیز جلسه‌‌ای با حضور پزشکیان و روسای شعب برای بررسی اعتراضات نمایندگان نسبت به تقسیمات کمیسیون‌ها برگزار شد.

نماینده املش و رودسر با بیان اینکه تاکنون تعداد نمایندگان معترض نسبن به تقسیمات کمیسیونها جمع‌بندی نشده است، بیان داشت: تعداد نمایندگان معترض در کمیسیونها متفاوت است، برخی کمیسیون‌ها مانند انرژی حدود شش نفر شاکی و کمیسیون آموزش چهار نماینده معترض دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: در جلسه عصر امروز اولویت اول برخی نمایندگان بررسی شده و برای تعدادی دیگر اولویت دومشان تعیین تکلیف می‌شود.

عباسی اذعان داشت: اولویت دوم برخی نمایندگان برای حضور در یک کمیسیون به دلیل پر شدن ظرفیت آن کمیسیون امکانپذیر نیست و باید برای آنها کمیسیون دیگری در نظر گرفته شود.

رییس شعبه سه خاطرنشان کرد: نمایندگانی که اعتراضشان نسبت به تقسیمات کمیسیونها و همچنین اولویت دومشان پذیرفتنی نباشد باید به کمیسیون‌هایی که هنوز ظرفیت دارند مانند فرهنگی و شوراها بپیوندند.