میکائیل دیانی قائم‌مقام تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم مانند رکود، بیکاری، تورم و گرانی، گفت: دولت طی مدت سه سال گذشته تمام برنامه‌های خود را بر سیاست خارجه گذاشته بود و تلاش داشت از مسیر مذاکره مشکلات اقتصادی را حل کند و نتیجه چنین اقدامی چیزی است که امروز می‌بینیم.

دیانی ادامه داد: اگر چه همه نخبگان بر این امر که مسیری که دولت طی می‌کند مسیر درستی نیست، پافشاری می‌کردند و می‌گفتند بایستی برای ظرفیت‌های داخلی برنامه داشت، اما دولت مسیر خود را ادامه داد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: حالا بعد از سه سال مشخص شده نه مسیر دولت کارآمد بوده است نه دولت برنامه‌ای برای داخل داشته است. دو سال به دروغ به مردم گفته شده بود که از رکود خارج شدیم، چند میلیون شغل ایجاد کردیم اما مردم که واقعیت را لمس می‌کنند و فهمیده‌اند که این حرف‌ها تنها رفتارهای عوام فریبانه است.

قائم مقام تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تاکید کرد: بعد از این همه مدت عملکرد دولت نشان می‌دهد که نتوانسته حداقل کارآمدی را در رفع مشکلات مردم داشته باشد و همچنین برنامه‌ای برای این امر ندارد.

وی افزود: دولت و حامیان رسانه‌ای آن اما این روزها به جای اینکه به اولویت مردم رسیدگی کنند به حاشیه‌هایی می‌پردازند که اولویت‌های ذهنی جامعه را تغییر دهند، برای مثال مسئله ربنای شجریان را به عنوان اولویت اول جامعه طرح ریزی می‌کنند حال آنکه برای شکم‌های گرسنه هنگام افطار، فرقی نمی‌کند با ربنا افطاری را صرف کنند یا با چیز دیگری! یا اینکه جوانان بیکار و شرمنده خانواده‌های خود، برایشان اهمیتی ندارد کنسرت‌ها لغو می‌شوند یا نمی‌شوند!