به گزارش پارس به نقل از مهر در سمنان، محمود احمدی نژاد پیش از ظهر پنج شنبه در بدو ورود خود به استان سمنان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال نو، سالی پر از خیر و برکت را برای مردم استان آرزو کرد و گفت: من در این سفر چهار هدف را دنبال می کنم.

وی افزود: ارزیابی مصوبات قبلی و کارهایی که دولت انجام داده است، رفع موانع و مشکلاتی که ممکن است در مصوبات قبلی وجود داشته باشد، تصمیم گیری در مواردی که سفر پیش آمده و یا مشکلاتی که در سفرهای قبلی وجود داشته از مهمترین اهداف در این سفر است.

وی تصریح کرد: ضمن تجدید میثاق با مردم استان به آنها تاکید می کنم راه انقلاب را ادامه دهند تا ماموریت خدمت رسانی به مردم را ارائه داده باشیم.

احمدی نژاد ضمن تاکید بر اینکه استان سمنان استانی پر خیر و برکت است، گفت: مردم این دیار با صفا و دوست داشتنی بوده و در کار و تلاش بسیار کوشا هستند.

رئیس جمهور ادامه داد: مردم استان سمنان در طول تاریخ همیشه موفق بوده اند و در تمام عرصه ها حضور فعال داشتنه اند وجود آنها برای ایران و اسلام پر برکت است و ما آمده ایم یکبار دیگر بر ویژگی های خوب مردم ایران تاکید کنیم.

رئیس جمهور به همراه هیئت همراه در چهارمین و آخرین سفرهای استانی خود ساعت ۹ و ۲۵ دقیقه پنج شنبه بیست و دوم فروردین وارد فرودگاه سمنان شد.