یک مجرم امنیتی در حالی به دفاع از دولت حسن روحانی و به زعم خود دستاورد‌هایش ...

 یک مجرم امنیتی در حالی به دفاع از دولت حسن روحانی و به زعم خود دستاورد‌هایش پرداخت که البته هیچ اشاره‌ای به این که این دست‌آورد‌ها چه هستند ، نکرد.

 

1000روز از وعده‌ی صد روزه‌ی حسن روحانی گذشته است.دولت یازدهم تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد برجام ریخته است.برجامی که به قول رئیس کل بانک مرکزی دستاورد «تقریبا هیچ» آن بسیاری از حامیان افراطی دولت را دلواپس کرده است.

 

آذر منصوری از تندرو‌های اصلاحات و از مجرمین امنیتی ضمن دفاع از دولت، انتقادات را سیاسی عنوان کرد. وی به روزنامه‌ی خانوادگی آرمان گفت:« بعد از نتایج دور اول انتخابات مجلس دهم، حملات تندروها و جریان رقیب به دولت تدبیر و امید افزایش پیدا کرد. تعدادی از منتقدان و مخالفان دست به فرافکنی و تخریب دستاوردهای دولت روحانی زدند ولی به عقیده من، مخالفان دولت، انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ را هدف قرار داده‌اند.»

 

منصوری مدعی شد:« عده‌ای می‌خواهند دستاوردهای دولت یازدهم را برای مردم هیچ و پوچ ارزیابی کنند یعنی به تاکتیک‌های تضعیف دولت روحانی روی آورده‌اند.»

 

آذر منصوری همان فردی است که در سال‌های 85 تا 88 یکی از فعالین حزب مشارکت بود و در انتخابات 88 نیز یکی از فعالان ستاد میرحسین موسوی بود که در نهایت به دلیل ارتکاب جرائم متعدد به سه سال حبس تعزیری محکوم شد. نام او طی یک سال اخیر به‌عنوان یکی از مسئولین و پایه‌گذاران حزب اتحاد ملت مطرح شد.

 

محمدرضا فقیهی، وکیل منصوری، اتهامات وی را اخلال در نظم عمومی از طریق شرکت در تجمعات، تبلیغ علیه نظام، نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت ملی عنوان کرد و گفت:‌ شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب این اتهامات را از باب تعدد معنوی، اتهام اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت ملی فرض کرده و به همین خاطر منصوری را به سه سال حبس محکوم کرده است.

 

دادگاه تجدیدنظر رأی شعبه 28 دادگاه انقلاب اسلامی تهران مبنی بر محکومیت آذر منصوری به تحمل 3 سال حبس تعزیری را تأیید کرد.

 

وی در تیرماه 1388 و پس از اغتشاشاتی که با تحریک میرحسین موسوی انجام می‌شد، از وی درخواست کرد که «در مقطع فعلی بهترین اقدام کارگشا و کم‌هزینه برای پیگیری مطالبات مردم، تشکیل یک جبهه سیاسی در کشور است و امروز جامعه منتظر اقدامات عملی مهندس موسوی برای تشکیل این جبهه است که امیدواریم هرچه زودتر این اقدامات آغاز شود»