سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم آغازسال جدید در جمع فرماندهان ،مسئولین و کارکنان این نیرو، اظهار داشت: عملیات‌های رزمی گسترده و اقدامات مهندسی خارق العاده‌ای که در چند سال اخیر در شمالغرب، غرب و جنوب شرق کشور توسط نیروی زمینی سپاه صورت گرفت به برقراری امنیت پایدار و استقرار در مرزهای جمهوری اسلامی ایران ختم شد. این اقدام بزرگ با دلاوری رزمندگان ما به منصه ظهور رسید.

وی افزود: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که در نتیجه مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های شهدای عزیز و رزمندگان جان بر کف اسلام، تمامی مناطق مرزی شمالغرب و غرب کشور که مسئولیت آن با نیروی زمینی سپاه می‌باشد از لوث وجود تروریست‌ها پاکسازی شده و رزمندگان ما در این مناطق حضور دائمی دارند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: پروژه عظیم انتقال برق فشار قوی و فیبر نوری به ارتفاعات صعب‌العبور مرزی که موجب ارتقاء ضریب امنیت و فراهم شدن زمینه‌‌های رفاهی و فنی برای استقرار رزمندگان به ویژه در شرایط سخت زمستانی در منطقه خواهد شد توسط متخصصین و کارکنان نیروی زمینی سپاه در سال گذشته به حول و قوه الهی انجام شد که دستیابی به این توفیقات، ارزشمند است.

سردار پاکپور در پایان با تاکید بر اینکه نیروی زمینی سپاه می‌تواند در تحقق شعار سال 95 همچون عرصه‌ها و بخش‌های دیگر مؤثر عمل کند، گفت: شاید بسیاری بگویند رسالت اجرای شعار سال بر عهده نهادهای اجرایی کشور باشد، اما توجه به اقتصاد مقاومتی در همه عرصه‌ها یک اصل مهم است و ما با نگهداری و مراقبت مناسب از تجهیزات، امکانات و ادوات نظامی می‌توانیم در این راستا قدم مؤثری در جهت تحقق این مهم که از منویات فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) است برداریم.