سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری روز یکشنبه در جمع فرماندهان انتظامی گلستان در قرارگاه نوروزی امام علی (ع) گرگان با یادآوری تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص ماموریت های ناجا افزود: به طور قطع مبارزه با قاچاق کالا اقدامی عملی در راستای پیشرفت اقتصاد داخلی و توسعه اقتصاد مقاومتی است.

وی یادآور شد: در سال اقتصاد مقاومتی می توان با مدیریت جهادی و اتکا به امکانات داخلی بیشترین بهره وری و توفیق را کسب کرد.
فرمانده ناجا در ادامه گفت: ماموریت های پلیس به صورت شبانه روزی است و حجم ماموریت ها و فعالیت ها طوری است که با پایان یافتن یک ماموریت، بلافاصله باید ماموریت بعدی را پیگیری کرد.
سردار اشتری با بیان این که کار ناجا خدمت رسانی به مردم است و این کار بهترین عبادت محسوب می شود، افزود: اقتدار در ناجا توام با رافت و مهربانی باید سرلوحه کار ماموران پلیس باشد و اقدامات شبانه روزی پلیس در عرصه های مختلف نقش موثری را در امنیت حاکم بر جامعه ایفا می کند.
فرمانده ناجا تاکید کرد: همکاران ما در اقصی نقاط کشور آماده اجرای ماموریت و برقراری نظم و امنیت هستند که این اقدامات رضایتمندی مردم از پلیس را افزایش خواهد داد و البته رضایت عمومی بهترین عیدی مردم به پلیس است.
اشتری ادامه داد: با وجود برخی سوانح پیش آمده در مجموع آمار حوادث رانندگی کشور رو به کاهش است که امیدواریم این روند کاهشی تا پایان سال نیز ادامه یابد.
وی تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع و استانداردسازی رفتار پلیس با اجرای برنامه های قرارگاه جهادی آموزش باید مورد توجه فرماندهان و مدیران در همه رده ها باشد که اجرای این مهم تاکنون باعث افزایش کارایی کارکنان پلیس در ماموریت ها شده است.
اشتری اظهار داشت: خوشبختانه استان گلستان در عرصه نظم و امنیت و کاهش جرایم جایگاه مناسبی دارد که این امر باعث شده رضایتمندی مردم از پلیس استان افزایش یابد به طوری که گلستان امروز در جایگاه دوم کشور از حیث رضایتمندی مردم قرار دارد.