پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- محسن زنگنه- مرور تاریخ انقلاب نشان می دهد که یکی از ترفندهای دولت انگلیس بخصوص طی چند سال اخیر نشر شایعاتی در خصوص سلامتی رهبر انقلاب و در مواردی هم «قریب الوقوع دانستن رفتن» معظم له بوده است. این شایعات بویژه در ایام انتخابات مجلس خبرگان پر رنگ تر می شود و همیشه هم بانی این شایعات،  صدای بی بی سی بوده است. 

متاسفانه، طی چند روز اخیر، صحبت های مقام معظم رهبری در خصوص وظایف مجلس پنجم خبرگان و متعاقب آن،  دلنگرانی یک جانباز عزیز در مراسم حسینیه امام خمینی، بهانه ای شده است تا افراد و گروه های مختلف، با عناوین مختلف تحت نام «پویش نرفتن» یا «پویش رفتن» و... خود بر نشر و گسترش این شایعه،  اقدام نمایند. 

در حالیکه، بررسی سخنان معظم له در دیدارهای نمایندگان مجلس خبرگان، تکرار این موارد را به فراخور زمان، اثبات و تایید می نماید. 

حال سوال این است که خروجی و ماحصل این برنامه ها و اقدامات چیست؟

 آیا ممکن نیست همان چیزی را که انگلیس ها می خواهند نشر دهند، توسط ما و به زبان و قلم خود ما، نشر یابد؟ همان چیزی که اتفاقاً رهبری معظم در همان جلسه نسبت به آن(نفوذ) هشدار دادند! 

این یک خطای استراتژیک است که مردم یک کشور،  خود بر ناقوس رفتن یا حتی نرفتن ولی و رهبر خود بدمند. 

چه بسیار مسلمانان و آزادیخواهانی که این روز ها در سراسر جهان، با نگرانی جویای احوال رهبری عزیز می شوند. 

آیا کمی فکر نمی کنیم که این برخوردها و رفتار ما چه اثراتی در جهان می گذارد؟!  

آیا کسانی که «خروج نیروهای روسیه از سوریه» را عامل رجز خوانی های داعش در سوریه می دانند،  فکر نمی کنند که انتشار چنین اخباری در دنیای اسلام چه اثرات مخرب روحی و روانی دارد؟  

آن هم در شرایطی که رهبری معظم انقلاب در بهترین شرایط روحی و جسمی بوده و دنیای اسلام و نظام جمهوری اسلامی در مقتدرترین جایگاه خود ایستاده است. 

بهتر نیست به جای این پویش ها،  نیمه شب ها به راز و نیاز با خدای خود پرداخته و در خلوت،  سعادت دنیای اسلام، موفقیت روز افزون نظام جمهوری اسلامی و سلامتی و طول عمر رهبری عزیز را از خدا مسالت نماییم. 

ما اعتقاد داریم که رهبری انقلاب،  پرچم این نظام را شخصاً به دست امام عصر (عج) خواهد سپرد و دعا می کنیم که؛ 

«خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما... 

خامنه‌ای رهبر به لطف خود نگهدار.. 

آمین یا رب العالمین»