به گزارش پارس به نقل از فارس، سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به مشارکت گسترده مردم در انتخابات، اظهار داشت: یکی از دقیق‌ترین، سالم‌ترین و مردمی‌ترین انتخابات در بین نظام‌های سیاسی دنیا در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: در کشور ما این مردم هستند که مسئولانشان را انتخاب می‌کنند و رأی می‌دهند، در کشور ما هر شخصی خودش می‌آید و به نامزد مورد نظرش رأی می‌دهد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه تصریح کرد: سیستم نظارتی و اجرایی در کشور ما به شکلی تنظیم شده که هیچ حقی از آرای مردم تضییع نمی‌شود و همیشه انتخابات در ایران سالم بوده و مشارکت مردم هم بر خلاف همه ادعاهای نظام‌های مدعی دموکراسی و مردم‌سالاری، حداکثری برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در هیچ نظام سیاسی دنیا مشارکت 62 درصدی مردم در انتخابات وجود ندارد، تصریح کرد: انتخابات در کشور ما هم مردمی است، هم واقعی و هم دقیق و سالم برگزار می‌شود، اما متأسفانه اصحاب فتنه هر موقع خودشان از صندوق‌های رأی بیرون می‌آیند می‌گویند انتخابات خیلی خوب و دقیق برگزار شد ولی هر موقع انتخاب نمی‌شوند، همه نوع اتهامی به نظام جمهوری اسلامی وارد می‌کنند.

نماینده ورامین در مجلس خاطرنشان کرد: این اصحاب فتنه هستند که باید خودشان را اصلاح کنند، رفتارشان را تغییر دهند چرا که انتخابات در هر دوره‌ای به همین شکل برگزار می‌شود، ولی متأسفانه آنان نگاهشان را عوض نکردند، امروز که در این دوره از انتخابات بسیاری از خود آنان انتخاب شدند، باید از ملت ایران عذرخواهی کنند و بگویند که ما اشتباه کردیم و اتهام ناروایی به جمهوری اسلامی وارد کردیم، حداقل از ملت و ساحت مقدس مردم عذرخواهی کنند، ولی متأسفانه آنان از بیان یک عذرخواهی کوچک هم دریغ می‌کنند و حاضر به عذرخواهی و اعتراف به اشتباهشان نیستند.

وی ادامه داد: انتخابات با مشارکت گسترده مردم در سراسر کشور برگزار و مشخص شد افرادی که مردم ایران را ناامید می‌دانستند، هنوز این مردم را نشناخته‌اند، این مشارکت بالا نشان داد مدعیان عدم احراز صلاحیت‌ و اعمال قانون در انتخابات، دروغ می‌گویند و مردم ایران در چارچوب قانون بیشترین مشارکت را دارند.

نقوی در پایان گفت: این انتخابات آخرین میخ بر تابوت ادعای تقلب بود، حتی سران فتنه با دست خودشان مُهر تأیید بر انتخابات جمهوری اسلامی زدند، البته تا زمانی که به صورت صریح توبه نکنند، عذرشان پذیرفته نیست.