به گزارش پارس به نقل از فارس، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سئوالی که نظر شما در خصوص شکست اصولگرایان گچساران در برابر رقیب قدرتمندی مانند غلامرضا تاج‌گردون، نماینده فعلی مردم گچساران و باشت در انتخابات آینده مجلس ‌چیست، اظهار کرد: پیش‌بینی شخص شما باید از ناحیه علم غیب باشد، در گذشته نیز در بسیاری از شهرها با حرکت خلاف قانون و قبل از انتخابات با نصب چند پوستر و عکس سعی در القای پیروزی خود به مردم را داشته‌اند اما اینگونه نشد.

وی افزود: در سال 84 هاشمی رفسنجانی با تبلیغات گسترده خیابانی اعلام پیروزی کرد و شکست خورد، بعد از آن هم یکی از سران فتنه در سال 88 همین ادعا را داشت، بنابراین ادعای چنین پیش‌بینی‌ و پیش‌گویی ادعای غلطی است.

عضو شورای مرکزی جبهه اصولگرایان تصریح کرد: باید صبر کرد تا بعد از انتخابات ببینیم چه کسی از صندوق‌های رأی بیرون می‌آید و مردم هر کسی را که انتخاب کرده باشند ما نیز قبول داریم.

روانبخش تأکید کرد: اینکه از شکست قطعی اصولگرایان سخن می‌گویید، سخنی اشتباه است، نشستی که دیروز در گچساران به مناسبت یادوآره شهدای موتلفه با حضور حزب موتلفه و جبهه پایداری برگزار شد نشانه وحدت و همدلی اصولگرایان است، وقتی عضو جبهه پایداری در مراسم شهدای حزب موتلفه سخنرانی می‌کند، نشانه وحدت و همدلی اصولگرایان است و قطعا وحدت اصولگرایان به نتیجه می‌رسد.

عضو شورای مرکزی جبهه اصولگرایان ‌با بیان اینکه فرقی ندارد هر شخصی رأی بیاورد نماینده مردم یک شهرستان است، عنوان کرد: اینکه کاندیداهای اصلاح‌طلبان در خیابان بنر و تابلو نصب کنند که حمایت فلان طایفه را از خود نشان دهند درست نیست.

وی ‌با طرح سئوالی گفت: آیا از تمامی اعضای آن طایفه رأی‌گیری شده و آیا این نظر همه مردم است یا نظر خان و خان‌بازی همانند دوران گذشته؟