به گزارش پارس به نقل از ایسنا، فضل الله کفیل با تاکید بر اینکه شایعه بازشماری آرا اکنون و پیش از اعلام کلی نتایج بی معنا است، اظهار کرد: ترتیب کاندیدای منتخب شهرستان اصفهان برای مجلس شورای اسلامی دقیقاً برابر لیست 14 نفره ای است که دیشب در بخش خبری 20.45 دقیقه اعلام شد با این وجود هنوز کار اجماع تعداد مختصری از صندوق‌ها به اتمام نرسیده است.

 
وی با تاکید بر اینکه تجمیع آرا هنوز به طور کامل در سراسر شهرستان انجام نگرفته است، افزود: نتایج باید پس از تجمیع، وارد کردن به سامانه و برگزاری جلسه مشترک هیئت اجرایی و نظارت به مردم اعلام شود و این پروسه تا شب به پایان می‌رسد.
 
فرماندار اصفهان در پاسخ به این سؤال که آیا انتخابات شهرستان اصفهان به دور دوم کشیده می‌شود؟، تصریح کرد: هنوز هیچ چیز مشخص نیست؛ اگر پنج نماینده نخست شهرستان یک چهارم آرا را به دست بیاورند دیگر انتخابات به دور دوم کشیده نخواهد شد و برگزیدگان به صورت مستقیم به مجلس شورای اسلامی راه پیدا خواهند کرد.

 لیست 14 نفره ای که فرماندار اصفهان شامگاه گذشته (شنبه) اعلام کرد به ترتیب عبارت است از: حمیدرضا فولادگر، ناهید تاج الدین، مینوخالقی، حیدر علی عابدی ، علیرضا آجدانی، احمدسالک ،مسعودحمیدی، مجید نادرالاصلی،کمال حیدری، مجتبی خیام نکویی،حسن کامران، عباس مقتدایی، نیره اخوان بیطرف و محمد رضا ناصری.