به گزارش پارس به نقل از مهر، استاندار اصفهان با حضور در استودیوی شبکه اصفهان ضمن قدردانی از حضور مردم اصفهان در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شمارش آراء در۱۰ حوزه انتخابیه استان اصفهان به پایان رسیده است، اظهار داشت: تا ساعات آینده نیز شمارش آراء به مرور در دیگر حوزه های انتخابیه به پایان خواهد رسید و نتایج به وزارت کشور اعلام می شود.

وی همچنین به حتمی شدن برگزاری دور دوم انتخابات در شهرستان های سمیرم و شهرضا، دهاقان و دره شور اشاره کرد و گفت: نتایج شمارش آراء در شهرستان اصفهان نیز تا ساعت ۲۳ امشب اعلام خواهد شد.

استاندار اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری مردم شهرستان نظنز در استان اصفهان دارای بیشترین مشارکت بودند، اضافه کرد: این در حالی است که مردم شهرستان اصفهان در این انتخابات کمترین حضور را داشتند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تعداد کمی کاندیداها نسبت به دوره قبل دو برابر شده است، گفت: تعداد خانم ها نیز در این دوره قابل توجه بوده است.

زرگرپور همچنین به تنوع سلیقه ها در این انتخابات در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: باید توجه داشت که که تعداد کمی و نسبی سلایق با هم متفاوت بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات هفتم اسفند در استان اصفهان با کمترین مشکلات امنیتی برگزار شد، اضافه کرد: مسایل امنیتی ایجاد شده بازی های بچه گانه و در سنگ زدن به شیشه بود.