به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،حجت‌الاسلام علی اکبر ناطق نوری پس از انداختن رای خود در صندوق اخذ رای حسینیه ارشاد  در پاسخ  به سوالی مبنی بر اینکه آیا اصلاح‌طلبان پیروز انتخابات خواهند بود و یا اصولگرایان، گفت: صندوق اخذ رای تعیین می‌کند که چه کسی پیروز انتخابات خواهد بود، هر گروهی که اکثریت را حائز شوند موفقیت برای نظام است . 

وی افزود : همانطور که رهبری فرمودند مهم حضور مردم و شرکت در انتخابات است، هر گروه و هر جناحی که دل به خاک ایران و نظام بسته اگر در انتخابات شرکت کند، به مثابه پیروزی برای نظام است .

ناطق نوری با بیان اینکه انتخابات ایران جزء پرشورترین انتخاباتها در جهان است، اضافه کرد: این انتخابات برای تعیین سرنوشت ما و تایید نظامی که به ان رای داده ایم، اهمیت ویژه ای دارد .

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم تایید همه ارزشهایی است که امام(ره) ان را پی ریزی کردند و حالا ملت برای تثبیت آن  در انتخابات حضور دارند .

ناطق نوری در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رای ندادن افراد چه نقشی در تحقق حقوق سیاسی و اجتماعیشان خواهد داست، گفت: وقتی یک نظام شکل می گیرد اگر ملتی نسبت به تداوم آن بی تفاوت باشند رفته رفته پایه های ان نظام سست خواهد شد .

وی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری درباره اهداف خصمانه دشمن برای نفوذ در مجلس گفت: دشمنان ما همیشه تلاششان بر این بوده تا به نظام ضربه بزنند.

ناطق نوری افزود : مسئله نفوذ همواره در طول تاریخ و در قالب و عناوین مختلف مطرح بوده که گاهی شدت داشته و گاهی ضعف، گاهی هم شگردها عوض شده اشت .

ناطق با بیان اینکه هوشمندی ملت همیشه از نظام مراقبت کرده است، ادامه داد: مردم باید همیشه و با مراقبت خود نفوذ دشمنان را خنثی کنند، بنده معتقدم در صورت اتحاد جریانات سیاسی نفوذ دشمنان خنثی خواهد شد .