به گزارش پارس به نقل از فارس، عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: در فاصله کوتاهی پس از هشدار رهبر معظم انقلاب در مورد سیاست های مداخله جویانه انگلیس در انتخابات پیش رو، افراد، جمعیت ها و احزاب هرکدام به نوعی برائت و مرزبندی خود را با روباه پیر اعلام کردند و به نظر می رسد موج ایجاد شده تا پایان انتخابات با شدت بیشتری تداوم یابد.

دیشب کارشناس ! BBC با هزار بهانه تلاش می کرد ثابت کند که در ایران همه چیز با نظر رهبری است و تمامی رویدادها به گونه ای با چراغ سبز ایشان انجام می شود.

حتی اگر تحلیل این باصطلاح کارشناس را هم بپذیریم، نتیجه می گیریم که رقابت ها و لیست های شکل گرفته حاکی از سیاست رهبر معظم انقلاب برای حضور حداکثری مردم در صحنه است.

پس دو قطبی نشان دادن انتخابات و ارشاد! مردم به انتخاب افراد خاص و یا رای ندادن به افراد دیگر به نوعی نشان از تناقض در سیاست های رسانه ای روباه پیر است که برای مردم با بصیرت ایران تازگی ندارد.

انتخابات پیش رو در چارچوب جمهوری اسلامی است. آرای بالای مردمی حاکی از اقتدار نظام و اطمینان مردم به رعایت حق الناس است و نتیجه هرچه باشد تقویت نظام و پیروزی ملت است. همان چیزی که رهبری می خواهند و مردم را به آن فرامی خوانند.

آنچه که دشمنان انقلاب اسلامی از آن هراس دارند، دو قطبی واقعی بین ملت ایران و استکبار جهانی و دولت انگلیس است که پایانی بر آن متصور نیست.