به گزارش پارس به نقل از مهر، حجت الاسلام علی سعیدی، صبح امروز در یادواره شهدای فصل زمستان در مسجد حظیره یزد با تاکید بر اینکه مردم همواره باید به یاد داشته باشند که برای چه و با چه هدفی انقلاب کردند، اظهار داشت: فراموش کردن اهداف و آرمان‌های انقلاب، اولین قدم در راه تزلزل انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی با ذکر مصداقی از روند شکل‌گیری و فروپاشی انقلاب شوروی یادآور شد: انقلاب شوروی در نیمه اول قرن بیستم مانند بمب اتم صدا کرد و شوروی توانست ظرف مدت کوتاهی در همه کشورهای جهان حضور پیدا کنند که در آن زمان آمریکا احساس خطر کرد و به فکر نابودی انقلاب این کشور افتاد و مبارزه نرم را آغاز کرد.

وی عنوان کرد: رهبر شوروی، آن زمان همانند برخی مسئولان امروز کشور ما به تدریج به این نتیجه رسید که همیشه نمی‌توان با آمریکا جنگید بنابراین در صدد مذاکره برآمد و آمریکا نیز از این مذاکره استقبال کرد و در ابتدا آمریکا ساخت کلاهک‌های اتمی را منع و سپس کلاهک‌های مازاد را امحا کرد و این روند مذاکره ادامه پیدا کرد تا جایی که مردم شوروی دیگر اعتقاد چندانی به مبارزه با آمریکا نداشتند.

وی تصریح کرد: در همین زمان بود که هدف آمریکا محقق شد و توانست به تدریج فروپاشی انقلاب شوروی را انجام دهد و اکنون نیز آمریکا در صدد فروپاشی کامل این کشور هستند.

سعیدی خاطرنشان کرد: اشتباه اصلی شوروی این بود که آنها دشمنی با آمریکا را تمام شده می‌دانستند و اکنون این موضوع باید آیینه عبرتی برای انقلاب ما باشد.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه رهبر معظم انقلاب آگاه هستند و هنوز آمریکا را دشمن می‌دانند و بصیرانه و مدبرانه مردم و مسئولان را راهنمایی می‌کنند، افزود: مسئولان و مردم این توصیه‌ها را جدی بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات مهم هفتم اسفندماه اظهار داشت: با حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح، رهبر و نظام خود را تنها نخواهیم گذاشت و حضور ما در پای صندوق‌های رای، تحقق عملی شعار «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند» خواهد بود.

وی با تاکید بر انتخاب اصلح عنوان کرد: باید برای شناخت افراد اصلح تحقیق کنیم و بنده تا جایی که بشناسم به نمایندگانی که به آنها اعتماد دارم، رای خواهم داد اما کسانی را که نمی‌شناسم، با استفاده از لیستی که معتمدان آن را تاکید کرده باشند، رای می‌دهم.