به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری دانشجو،حجت الاسلام حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران صبح امروز در همایش حافظان انقلاب که در مصلی در حال برگزاری است گفت: ولایت فقیه یک نعمت بزرگی است که ابرقدرت‌های امروز را به استیصال مبتلا کرده است.

وی تصریح کرد: در دانشگاه‌ها انقلاب اسلامی در یک جبهه در برابر استکبار قرار دارد و استکبار هم تمام احزابش را فراخوانده و در این جنگ روبروی بلادهای اسلامی ایستاده است.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه کشورهای اروپایی ماموریت دارند که تا زمان از بین رفتن اسلام آن را زیر نظر داشته باشند اظهار داشت: خداوند در قرآن به ما می‌گوید که جنگ جبهه استکبار با انقلاب اسلامی پایانی نداشته و برخی به دنبال آشتی دادن این دو جبهه با یکدیگرند.

وی افزود: این دو جنگ باید وجود داشته باشد تا انسان‌های توانمند و محکم در این میان مشخص شوند بعضی به دنبال این نباشند که روزی بشود با دشمن آشتی کنیم طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب ما می‌دانیم که در پس لبخند‌ها چه کینه‌هایی نهفته است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه استکبار هیچ‌گاه از جریان انقلابی راضی نمی‌شود مگر اینکه بردگی آنان را انجام دهیم تاکید کرد: غرب متصور بود با نابودی ابرقدرت شرق یگانه ابرقدرت جهان خواهد بود و با نظم واحد می‌تواند موفق شود ولی انقلاب اسلامی نه تنها نگذاشت تا نظم جهانی صورت بگیرد بلکه ابرقدرت بودن را از دست غرب گرفت.

وی با اشاره به سه شاخص ابرقدرتی در جهان گفت: ابرقدرت کسی است که بتواند مسائل جهان را فیصله دهد، بتواند کشورهای دیگر را با خود متحد کند و بتواند رقیبان و دشمنان خود را کنترل کند. امروز آمریکا می‌گوید ما نه تنها فیصله دهنده مشکلات جهانی نیستیم بلکه نمی‌توانیم یک حزب الله کوچک را هم کنترل کنیم.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به مذاکرات سوریه گفت: غرب معتقد است که پنج سال تلاش کرد که ایران در جلسات مذاکرات سوریه نباشد ولی اخیرا فهمیده است که بدون وجود ایران مسئله سوریه پایان نمی‌یابد و فیصله بخش سوریه ایران است.

وی با بیان اینکه با وجود انقلاب اسلامی مرگ تدریجی غرب رقم خورد گفت: آمریکا می‌گوید ایران سنگ در دست فلسطینی‌ها را به موشک تبدیل کرده است دیگر نمی‌شود انقلاب اسلامی را‌‌ رها کرد و به آن اجازه حرکت نمی‌توانیم بدهیم.

جنگ نفوذ و جنگ موریانه‌ای تاکتیک جدید غرب برای براندازی نظام است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اضافه کرد: غرب می‌گوید حالا که عملیات سخت و جنگ فرهنگی جواب نداده باید از تاکتیک موریانه‌ای پیرامون ارکان نظام استفاده کنیم. جنگ نفوذ و جنگ موریانه‌ای تاکتیک جدید غرب برای براندازی نظام است.‌ای کسانی که به دنبال برجام هستید اینجا روسیه نیست دشمن می‌خواهد عوامل انقلاب را نشانه بگیرد.

وی با بیان اینکه رگ حیاتی انقلاب اسلامی اسلام است گفت: رگ حیاتی انقلاب اسلامی اسلام است که به عنوان موتور حرکت و سرعت بخش انقلاب به آن تعالی می‌بخشد آن‌ها می‌گویند باید روحیه دینی را از بین برد لذا به همین دلیل برخی در داخل به دنبال اسلام رحمانی هستند.

کمک برخی جریان‌های داخلی در احیای تفکر سکولاریسم

حجت الاسلام حاجی صادقی خطاب به بسیجی‌ها گفت: مراقب باشید تا الگو‌هایتان تغییر نکند. درود بر کسانی که شهیدان را الگو قرار می‌دهند برخی جریان‌های داخلی در احیای تفکر سکولاریسم کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه راننده جاده هدایت است گفت: ولایت حرکت در صراط را مشخص می‌کند. دفاع از انقلاب اسلامی جبهه مقابل استکبار است امروز در جبهه استکبار کاسه لیسش می‌گوید که باید شقاق را از بالا در انقلاب وارد کنیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان با بیان اینکه در بحبوحه نفوذ باید به قرآن پناه ببرید گفت: هرگز اجازه ندهید کسی روحیه سلحشوری انقلابی، جهادی و بسیجی شما را هدف بگیرد تابلوهای انقلابی بودن خود را بلند کنید و با سربلندی و افتخار بایستید. در انتخابات افراد اصلح را انتخاب کنید و با این کار دشمن را به سمت مایوسی و نگرانی ببرید.