به گزارش پارس ، فارس به نقل از « نهرین نت» ، « بشار اسد» رئیس جمهور سوریه، در هشداری صریح به معارضان و کشورهای همپیمان آنها گفت: آنچه که ما برای دشمنانمان پنهان کرده ایم برایشان کافی است تا قبل از هرچیزی به شکست بیاندیشند.

رسانه های عربی به نقل از پایگاه خبری سوری « داماس پست» نوشتند وی با اشاره به پایداری و توانمندی سوریه و پیروزی نهایی آن، در جمع نظامیان سوریه و پس از دیدار با هیئت نظامی بلندپایه ای که اخیرا به کره سفر کرده بودند، گفت: سوریه اکنون بیش از پیش پایدار است و بر تحقق پیروزی توانمند است.

رئیس جمهور سوریه تاکید کرد: نبرد ما طولانی است و میدان پیروزی برای ما آغاز شده است و آنچه که ما برای دشمنانمان پنهان کرده ایم برایشان کفایت می کند که به شکست پیش از هرچیزی دیگری بیاندیشند. ما پایداریم و به سوی پیروزی می رویم.

وی افزود: آنچه که آمریکا مخفی می کرد، اکنون برای همه روشن و واضح شده است و آن، هدف قرار دادن محور مقاومت یعنی سوریه، ایران، کره دموکرات و دوستانشان به طور جداگانه است تا از این راه پیروزی را برای خود محقق کند اما این امر دشمنان واقعی را فاش می کند و ما با طرح های غاصبانه آمریکا مقابله می کنیم.