به گزارش پارس به نقل از فارس، محمدامین سلیمی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور اظهار داشت: علی‌رغم شعارهای اقتصادی که رئیس جمهور در دوران انتخابات ریاست جمهوری سر می‌داد و علی‌رغم اینکه رأی مردم به وی اقتصادی و معیشتی بود و نه سیاسی، اما رئیس جمهور و دولت از همان ابتدا موضوع اقتصاد را به سیاست خصوصا سیاست خارجی گره زد.

وی افزود: امروز هم پس از گذشت نزدیک به سه سال از عمر دولت نه تنها اثر محسوسی در بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم دیده نمی‌شود، بلکه با فرار دولت از موضوعات اقتصادی به سیاسی مواجه هستیم. چراکه مشت خالی دولت در مسائل اقتصادی باز شده است.

این فعال دانشجویی با اشاره به بی‌اهمیت بودن مسائل حاشیه‌ای برای مردم، گفت: متأسفانه دولت با حاشیه‌سازی و سیاسی کاری به دنبال انحراف ذهن مردم از مسائل اقتصادی به مسائل سیاسی است.

سلیمی با بیان اینکه ناتوانی دولت در رفع معضلات اقتصادی برای مردم روشن شده است، گفت:مردم بخاطر شعارهای اقتصادی به دولت رأی دادند به همین خاطر نمی‌شود مردم را با دعواهای سیاسی معطل نگه داشت.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با تأکید بر اینکه دولت فاقد گفتمان اقتصادی مشخصی است، گفت: متأسفانه دولت همه چیز را به برجام و برداشته شدن تحریم‌ها گره زد که متأسفانه با به سرانجام رسیدن برجام عمل به اقتصاد مقاومتی توسط دولت دیده نمی‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دولت در رفع مشکلات اقتصادی اقدام جدی نکرده است و تنها در سخنرانی ها اعلام می‌کند که مشکل کشور رکود و بیکاری است. اگر برخی‌ها دولت گذشته را دولت تورم می‌نامند، باید دولت یازدهم را دولت رکود بنامیم.