به گزارش پارس به نقل از تسنیم، آیت الله حسن ممدوحی عضو مجلس خبرگان رهبری، در واکنش به انتقاد آقای هاشمی از شورای نگهبان به‌بهانه حمایت از حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی اظهار داشت: معتقدم آقای هاشمی که نسبت به وضعیت کشور آگاهی دارد و متوجه مسائل موجود در جامعه است بنابراین باید با احتیاط حرف بزند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این نوع حرف زدن آقای هاشمی نه به‌صلاح خود اوست و نه به‌صلاح کشور است و متأسفانه در شرایطی که کشور نیاز به آرامش دارد ما چنین سخنانی را می‌شنویم.

آیت الله ممدوحی با اشاره به اینکه حجت الاسلام سیدحسن خمینی به‌دلیل شرکت نکردن در آزمون اجتهاد رد صلاحیت شده است، خاطرنشان کرد: این که فردی نوه حضرت امام(ره) باشد دلیل بر آن نیست که شبیه جدش باشد بلکه معیار و ملاک، نوع عملکرد و رفتار افراد است و  امیدواریم آقای هاشمی با سخنان خود باعث ایجاد فتنه جدیدی در کشور نشوند و بدانند که مردم در مقابل فتنه‌گری‌ها خواهند ایستاد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: شورای نگهبان نهادی انقلابی و قانونی  است که همواره بر اساس شرع و قانون قضاوت کرده و لازم است تمام افراد و مسئولین حرمت آن را حفظ کنند و به‌جای تضعیف این نهاد، به تقویت آن کمک کنند.