به گزارش پارس به نقل از تسنیم، حسین شریعتمداری در همایش «ایثار و رسانه» که عصر امروز به‌‌منظور تقدیر از فعالان رسانه‌ای ایثارگر در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد، طی سخنانی در خصوص رسالت‌های اصلی رسانه اظهار داشت: ما رسانه بی‌تفاوت نداریم و بی‌تفاوتی در رسانه یعنی نفاق.

وی افزود: در بسیاری از دانشکده‌های ما تدریس به‌گونه‌ای است که روزنامه‌نگار را بی‌طرف اعلام می‌کند؛ این درحالی است که روزنامه‌نگار بی‌طرف نیست و بی‌طرفی کار قاضی است.

شریعتمداری با تأکید بر اینکه شرایط کشور حساس است، گفت: مدتی پیش مقام معظم رهبری به نکته‌ای اشاره کردند و فرمودند افرادی که با انقلاب و ولایت فقیه بیعت می‌کنند، با رسول خدا بیعت کردند. این امتیاز بزرگی است که خدا به انسان‌های این عصر عنایت کرده است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان خاطرنشان کرد: درست است که سختی‌هایی به نظام تحمیل می‌شود اما نباید ترسید و در کنار این سختی‌ها گشایش نیز وجود دارد.

شریعتمداری در پایان اظهار داشت: یکی از برکات خداوند بر اهل رسانه این است که اجازه داده ما در این مسیر حرکت کنیم و حداقل در این اردوگاه باشیم؛ چون قرار نیست دیگر مالک برگردد.

در همایش ایثار و رسانه که به‌همت سازمان فضای مجازی سراج و سازمان بسیج شهرداری تهران برگزار شد، از تعدادی از مدیران رسانه‌ای ایثارگر از جمله حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان، سیدمرتضی نبوی مدیرمسئول روزنامه رسالت، مجید قلی‌زاده ، عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان و سیدحسن حسینی خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در سوریه تجلیل به عمل آمد.