~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس ، معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج رسانه کشور در حاشیه دیدار فعالین رسانه ای استان تهران با اشاره به جشن تکلیف آرمیتا رضایی نژاد در مشهد مقدس گفت: جشن تکلیف شرعی آرمیتا رضایی نژاد در مشهد مقدس که مزین به هدیه و پیام مقام معظم رهبری(حفظه الله) بود می‌تواند الگویی موفق و مناسب برای نسل خردسال انقلاب اسلامی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین نیکویی افزود: رسانه‌های خبری باید با تکیه بر ظرفیت‌های رسانه‌ای خود و پرداختن بیش از پیش به این موضوع زمینه بست و گسترش ارزش‌های اسلامی را در کشور مهیا نمایند.

وی تاکید کرد: پدر شهیدِ آرمیتا رضایی‌نژاد سال‌ها در کسوت یک دانشمند هسته‌ای به کشور خود خدمات ارزنده‌ای را ارائه داد و طبعا فرزند او نیز می‌تواند با افتخار راه پدر شهیدش را ادامه دهد.

نیکویی تصریح کرد: بسیار خوشحالم از این که فرزندشهید رضایی‌نژاد در نخستین روزهای آغاز سن تکلیف شرعی خود با حجاب برتر توانست زمینه تشویق و ترقیب کودکان به حفظ حجاب را مهیا نماید.

این کارشناس حوزه تعلیم و تربیت در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به تعلیم و تربیت در خانواده‌ها گفت: فرایند تعلیم و تربیت یک پروسه فرهنگی و آموزشی است و هرچه این پروسه از سنین پایین تر آغاز گردد طبعا اثرگذاری آن بر شخصیت و اندیشه مخاطب عمیقتر و پایدار تر خواهد بود.

وی تاکید نمود: آرمیتا رضایی‌نژاد یک الگوی موفق و مناسب از تربیت اسلامی در یک خانواده متعهد به ارزش‌های والای اسلامی است.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج رسانه در پایان با تقدیر از فعالین جوان رسانه استان تهران گفت: امیدواریم اصحاب رسانه بتوانند با الگو سازی مناسب از مفاهیم و ارزش های اسلامی و انقلابی موجبات تعالی فرهنگی و اجتماعی کشور را مهیا نمایند.