به گزارش پارس به نقل از فارس، پیرو تشکیل ائتلاف اصولگرایان و به منظور حضور فعال و موثر جبهه انقلاب در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و ضرورت همفکری و مشارکت در این عرصه دومین همایش شورای ائتلاف اصولگرایان عصر امروز با حضور آیت‌الله موحدی‌کرمانی و اعضای ائتلاف در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش فارس یکی از اعضای حاضر در جلسه در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت:‌ آیت‌الله موحدی کرمانی در این جلسه با بیان اینکه مجلس شرکت سهامی نیست تاکید کردند: آنها که داعیه اصولگرایی دارند باید یکدیگر را تحمل کنند و اختلاف سلیقه‌ها نباید باعث جدایی شود.

وی همچنین گفت:‌حداد عادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان نیز در این جلسه تصریح کرد:‌ ما اصولگرایی را چیزی جز ادامه راه امام نمی‌دانیم که امروز مقام معظم رهبری پرچمدار آن هستند.

حداد عادل با بیان اینکه ما احتیاج داریم که یکدیگر را تخریب نکنیم و خویشتن دار باشیم؛ گفت:‌ یکی از راه‌های نفوذ، مانع شدن از وحدت اصولگرایان است.

سخنگوی ائتلاف با بیان اینکه یک عده از وحدت اصولگرایان ناراحت‌اند؛ خطاب به نمایندگان تشکل‌های اصولگرا گفت:‌همه باید به بزرگانی چون آیت‌الله موحدی کرمانی اعتماد داشته باشیم.