به گزارش پارس به نقل از مهردر هشتمین شماره از هفته نامه «نماینده» پرونده ویژه ای به موضوع بی اخلاقی رسانه ها نسبت به ائتلاف اصولگرایان اختصاص یافته و در این بخش از نشریه، با گفت و گوهای اختصاصی متعددی از "علی اکبر ولایتی، الیاس نادران، حجت الاسلام تقوی، حمید رضا حاجی بابایی" و یادداشت اختصاصی از عبدالحسین روح الامینی به بررسی ریشه این قبیل دروغ پراکنی ها پرداخته شده است.

چرخ اقتصاد

صفحه اقتصادی این شماره از «نماینده» به بهانه افت ۱۱ درصدی صادرات غیر نفتی کشور به سراغ بابک افقهی، معاون وزیر سابق بازرگانی و رییس اسبق سازمان توسعه و تجارت رفته و در صدد است تا عامل اصلی سقوط تجارت خارجی ایران را کشف کند. در همین صفحه با دکتر حکیمی پور، فارغ التحصیل دانشگاه کالیفرنیا هم گفت و گوی مفصلی انجام شده تا سیاست های یارانه ای دولت یازدهم را مورد بازبینی قرار دهد وی معتقد است بعد از انتخابات مجلس یارانه بسیاری از افراد حذف می شود.

بهارستان

«چرا پس از رد ایراد دولت توسط شورای حل اختلاف قوا، قانون حمایت از آمران به معروف همچنان بر زمین مانده است؟» این پرسشی است که   «نماینده» از سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس پرسید؛ چرا که همچنان شاهد اتفاقات ناگواری هستیم که برای ناهیان از منکر در سطح کشور رخ می دهد.

دیپلماسی

رفتار غیر قابل توجیه عربستان نسبت به اعدام وحشیانه عالم شیعی و پس از آن قطع رابطه با کشورمان، این روزها با تحلیل ها بسیاری همراه است، در همین راستا تاثیر این اقدام سعودی ها در آینده بحران های منطقه و بازنده این بازی را در صفحه دیپلماسی این شماره از هفته نامه، از دیدگاه رسانه ها و کارشناسان غربی به محضر خوانندگان تقدیم کردیم.

نبض جامعه

موضوع خصوصی سازی آموزش و پرورش یکی از داغ ترین بحث ها طی یک ماه گذشته بوده که دولت به دنبال آن است و البته مخالفان بسیاری در میان کارشناسان، فرهنگیان و اهالی بهارستان دارد. این بحث را در صفحه جامعه مطرح کردیم و طی گفت و گوهای متعددی با نواب رییس و سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس، همچنین دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش و محمود فرشیدی وزیر اسبق این وزارتخانه به بررسی نشستیم.

پرونده ای برای مشکلات استان تهران و ابر شهر ایران نیز یکی دیگر مطالب این شماره از هفته نامه نماینده است که در مصاحبه با اعضای مجمع نمایندگان استان تهران تهیه شده.

چهره ها در قابی متفاوت

 گفت و گوی صمیمی و متفاوت این هفته هم با علیرضا مرندی است که ماه های آخر از آخرین دوره نمایندگی اش را سپری می کند او به خبرنگار ما گفت تا امروز ۱۳۰۰ روز مرخصی طلب دارد.