به گزارش پارس به نقل از مهرحجت الاسلام جعفر شجونی جمعه شب در مراسم یادواره شهدای منطقه چاله که در مسجد امام خمینی قزوین برگزارشد اظهارداشت: هر گاه برای انقلاب مشکلی ایجاد شده روحانیت پیشگام بوده و کسانی که از نهضت ملی و جبهه آزادی می گفتند اسلام بدون روحانیت امام در جوابشان فرمود اسلام بدون مدرس و قرآن بدون مفسر معنا ندارد و با این تفکر مخالفت کردند.

عضو جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: پیامبر فرمودند سه گروه در روز قیامت شفاعت می کنند که انبیا، علما و شهدا هستند و اولین کسی که وارد بهشت می شود شهید است لذا باید قدر این انسانهای متعالی را بدانیم و یادشان را گرامی بداریم.

شهدا رفتند تا کسی بیت المال را غارت نکند

شجونی تصریح کرد: شهدا جانشان را نثار کردند تا بیت المال مسلمین غارت نشود نه آنکه وقتی به یک پیرزن در ارومیه سه میلیون تومان وام برای دار قالی داده اید هر روز کارشناس بانک به این فرد بگوید بیا قسط را پرداخت کن اما وقتی سه هزار میلیارد تومان به یک گردن کلفت می دهند تا برود در اروپا خرج کند چیزی نگویند.

وی افزود: بیت المال را دادید و رفت و اشک رهبر را درآوردید حالا دو نفر را محاکمه می کنید و گردن کلفت ها را رها کرده اید با کراوات و جنتل من بازی و تیتیش مامانی شدن که نمی توان مملکت اداره کرد.

دست اندازی به بیت المال و رشوه آفت انقلاب است

شجونی گفت: اینها آرمان شهدا را فراموش کرده اند و بدانید که ظلم به مردم، دست اندازی به بیت المال، رشوه دادن و فامیل بازی از آفت های انقلاب است که «انشاء الله» هیچکدام از این مسائل در مملکت ما نیست.

وی اضافه کرد: فرقی نمی کند که بیت المال توسط چه کسی نادیده گرفته می شود رئیس بانک، کارشناس بانک، بنیاد شهید، پاسدار، آخوند و نماینده مجلس هر کس آرمان شهدا را فراموش کند به اسلام خیانت کرده است.

شجونی تصریح کرد: سالها با نهضت آزادی و جبهه ملی در زمان شاه در زندان بودم باید بگویم حتی یک اصلاح طلب نه در قبل و نه بعد از انقلاب شهید نشده است اما این افراد به اسرائیل و لندن رفته اند و غیر آخوند هم به عربستان می رود و بعد اکبر پونس(گنجی) در تلویزیون می گوید امام زمان هم دروغ است.

اصلاح طلبان حق ندارند داوطلب مجلس شوند

وی گفت: اصلاح طلبان چه حقی دارند امروز بیایند نامزد مجلس شوند، مگر چه گلی سر ملت زده اند اینها مرتد سیاسی هستند.

شجونی بیان کرد: ۳۵ سال است از اصلاحات حرف می زنند و من به عنوان یک روحانی با تجربه می پرسم شما چه چیزی را می خواهید اصلاح کنید؟ آیا می خواهید امام، رهبری، شهدا را اصلاح کنید چرا جواب نمی دهید؟

وی افزود: کار اصلاح طلبان مانند این است که من وارد یک روستا شوم و ۳۵ سال بگویم یک طرح دارم اما هیچ کاری نکنم.

شجونی اظهارداشت: شما که در مجلس ششم از نظام بیرون رفتید و به شورای نگهبان فحش ناموسی دادید و انرژی هسته ای را با سه فوریت به مجلس بردید و برخی در خارج از کشور هم واق واق کردند برای چه دوباره نامزد شده اید؟

وی بیان کرد: به گفته رهبری این بار نمی گذاریم امام حسین(ع) شهید شود بلکه در عاشورا باید شمر کشته شود زیرا در داخل کشور بازاری، دانشجو و مردان سلحشوری داریم که تابع رهبری هستند و آماده فداکاری اند.

شجونی گفت: در دزفول دانشجویان به من گفتند دست رهبری را به نمایندگی ما ببوسید و بگویید همیشه آماده اطاعت امر ایشان هستیم و من نیز همین کار را کردم و بر دست راست رهبری که توسط منافقین آسیب دیده بوسه زدم و پیام دانشجویان را اعلام کردم.

وی با اشاره به حوادث دوران انقلاب در قزوین اظهارداشت: در آستانه انقلاب وقتی به قزوین آمدم سرتیپ معتمدی فرماندار نظامی بود که با حمله این مزدور ۳۶ زن سقط جنین کرده بودند و آتش و دود شهر را فرا گرفته بود و من در امامزاده حسین بودم و شعار می دادیم سحر میشه، سیاهی ها به در میشه، مسلمانان بپا خیزید که خون حق هدر میشه و من این شعار را به کرج بردم و اعلام کردم و قیامتی شد که رژیم نتوانست کنترل کند.

با شعار اصلاحات به شعور مردم توهین نکنید/ بشکند دستی که به شما رای دهد

شجونی خطاب به حجت الاسلام حسینی و داود محمدی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی که در این جلسه حضور داشتند گفت: بعد از انقلاب مردم مرا به مجلس فرستادند و حقوق من۷۵۰۰ تومان بود آقای حسینی شما چقدر حقوق می گیرید، حالا خیلی ها دارند میلیونی می خورند این سید هم بگذارید حقوق خوبی بگیرد و بخورد.

وی اضافه کرد: من با نواب صفوی به زندان رفتم و با آپولو شکنجه شدم همه این سختی ها را تحمل کردیم اما امروز یک عده حاضر شده و آمده اند در آبگوشت خوردن شریک شوند.

شجونی اظهارداشت: در فتنه ۸۸ تا توانستند به رهبری و انقلاب خیانت کردند، امام راحل و امام حسین(ع) را به تمسخر گرفتند و شعار ضد ولایت سردادند و حالا که یک دولت اعتدالی آمده می گویند می خواهیم نامزد شویم، شما با شعار اصلاحات چه چیزی را می خواهید اصلاح کنید چرا به شعور مردم توهین می کنید بشکند دستی که به شما رای دهد.

وی با انتقاد از عملکرد وزارت ارشاد هم یادآورشد: روبروی دانشگاهی در لندن علیه پیامبر(ص)، خدا و فاطمه زهرا(س) کتاب می نویسند اما معلوم نیست وزارت ارشاد چه کاره است که عکس العمل نشان نمی دهد و این مسجد خیر و برکتش بیشتر از وزارتخانه است.

شجونی تصریح کرد: وزیر ارشاد دولت اصلاحات که به لندن رفت خدا عاقبت این یکی را به خیر کند.

وی با طرفداری از اصولگرایان گفت: خاندان اصلاح طلبان کاری نکردند و یک شهید هم نداده اند لذا در انتخابات به اصولگرایان رای دهید.

شجونی تصریح کرد: جماران نشینان می گویند امام را قبول داریم اما جانشین وی را نه، اینها همان کسانی هستند که موسی را قبول داشتند اما هارون را نه، پیامبر را آری و علی را نه و حالا به اینجا رسیده اند و باید گفت غلط می کنید که رهبر را قبول ندارید.

وی اضافه کرد: یک بند انگشت رهبری به اندازه تمام دنیای شما ارزش دارد و رهبری نعمتی است که خدا به ما ارزانی داشته و باید شکرگزار آن باشیم.

در این مراسم آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، حجت الاسلام حسینی و داود محمدی نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمع زیادی از خانواده شهدا و گروههای مختلف مردم هم حضور داشتند.