به گزارش پارس به نقل از  باشگاه خبرنگاران،بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد ؛ با اشاره به ضرورت و اولویت‌های مجلس دهم گفت: معتقدم کار مجلس دهم به مراتب از دوره مجلس نهم سخت‌تر خواهد بود.

وی با اشاره به کارشکنی‌های اخیر آمریکا در موضوع برجام متذکر شد: به نظر می‌رسد که آمریکایی‌ها در ادامه اجرای برجام دست از کارشکنی‌‌ها نکشد که خود این امر می‌تواند فعالیت مجلس آینده را سنگین کند.

نائب رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس با اشاره به بررسی و پیگیری مسائل اقتصادی در مجلس دهم اظهار داشت: نمایندگان مجلس دهم همواره موظفند تا با تبیین و بررسی بسیاری از طرح‌های اقتصادی، مشکلات اقتصادی کشور را مرتفع کنند.

وی با طرح پیشنهادی برای عملکرد مجلس دهم تصریح کرد: ای کاش می‌شد در مجلس دهم 5 کمیسیون برای رفع مشکلات اقتصادی فعالیت جدی داشته و چند طرح مؤثر در موضوع مذکور را بررسی کنند.

نعمتی در ادامه گفت: معتقدم مجلس آینده باید مجلسی کمیسیون محور باشد تا صحن محور چراکه در حال حاضر فعالیت‌های مجلس به صحن محوری منتهی شده است.

نماینده مردم اسد آباد افزود: در بسیاری از مجالس دنیا عموما این کمیسیونها هستند که فعالیتی جدی در مجلس دارند که این امر در مقایسه با مجلس کشور ما کمی متفاوت است و کمیسیونها زیاد در مجالس ما فعال نیستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم هم و غم مجلس آینده باید بررسی مشکلات بزرگ کشور در 5 الی 6 کمیسیون ویژه در مجلس باشد.